MS Windows
briani 27239
divx5 og windows XP
Fra : Futte

Dato : 07-04-02 22:42

Hej

har prøvet at spille tol film med den nye afspiller som jeg syndes godt om
på nær at når jeg har set et stykke af filem går den ned og det er det samme
sted på begge film, er der andre der har oplevet samme

Hilsen
Kim

---

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 23:01

Futte skrev:

> [...]
> godt om på nær at når jeg har set et stykke af filem går den ned og
> det er det samme sted på begge film, er der andre der har oplevet

Afpilleren til DivX5 går også tit ned hos mig på WinXP Pro. Jeg synes
også selve designet af afspilleren er lækkert, men stabil virker den
ikke til at være. Ikke her i hvert tilfælde. Hvis jeg f.eks. begynder at
spole så går den med garanti ned før eller siden.

Madsen.

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 08-04-02 17:07

Det er ikke kun XP den er gal med den gør det også med ME og 98. Opgav at
bruge den til sidst....

Mvh Søren C

Fra : Webhiker

Dato : 16-04-02 10:52

Jeg har oplevet dette fænomen på tre maskiner, alle med forskellige sys.
98ME/XPpro/W2K. Det viste sig at være bios'en der skulle opdateres --på alle
tre maskiner.
Disse maskiner havde også problemer med spil, skærmen "frøs" efter kort tids
spil. Det kan da godt være at det har været et tilfælde, men det er vel værd
at undersøge.
Jeg kan ikke huske alle bundkort, men det ene var Soltek, SL-75DRV ATX

MVH