Jeg søger et "Anbefal til en ven" script, ~
Fra : Allan Johansen

Dato : 07-04-02 22:43

Hej NG!

Jeg søger et "Anbefal til en ven" script, helst i php.
Så er håber at der en som ved, hvor et sådan script findes eller hvor jeg
kan finde information om hvordan et sådan laves.

På forhånd tak!

Mvh. Allan Johansen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-04-02 22:52

"Allan Johansen" <hesselbjerg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Jeg søger et "Anbefal til en ven" script, helst i php.
> Så er håber at der en som ved, hvor et sådan script findes eller hvor jeg
> kan finde information om hvordan et sådan laves.

Det skulle være relativt simpelt at lave selv. Kig på www.webcafe.dk for
eksempler på, hvordan man bruger <form> sammen med PHP, samt
http://dk.php.net/manual/en/ref.mail.php for at lære at sende en mail via
PHP.

Ellers må www.google.com være din ven

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Allan Johansen

Dato : 07-04-02 22:57

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> wrote in message

> Det skulle være relativt simpelt at lave selv.

Hej !

Okay! Jeg glemte, hvis at fortælle at jeg er meget "Newbie"

Mvh. Allan Johansen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 07-04-02 23:46

Allan Johansen skrev: (messageID: <news:3cb0c078$0$5281
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

> "Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> wrote in message

> Hej !
>
> Okay! Jeg glemte, hvis at fortælle at jeg er meget "Newbie"

Tag et kig på:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Site_Recommendation/

Der finder du en del scripts til formålet.

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/
- endelig kom v. 3! :)

Fra : Allan Johansen

Dato : 08-04-02 01:30

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message
> Tag et kig på:
> http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Site_Recommendation/

Hej NG!

Jeg siger mange tak til dem som gjorde en indsats.

Mvh. Allan Johansen

Fra : Regin Larsen

Dato : 07-04-02 23:54

Allan Johansen wrote:
> Okay! Jeg glemte, hvis at fortælle at jeg er meget "Newbie"

http://hotscripts.com

ellers er det bare noget med...

<form action=hvordetskalvære>
Afsender: <input type=text name=anavn><br>
A-mail: <input type=text name=amail><br>
Modtager: <input type=text name=mnavn><br>
M-mail: <input type=text name=mmail><br>
Besked: <textarea name=besked rows=10 cols=10>forskrevet
tekst</textarea> <input type=submit value='Anbefal'>
</form>

<?php
mail('$mavn <$memail>', 'Anbefaling', $besked, 'From: $anavn <$amail>\r\n');
print "Sådan! og tak for hjælpen $anavn";
?>

--
mvh, Regin Larsen - http://opia.dk

Fra : Ole Junker

Dato : 08-04-02 17:53

On Sun, 7 Apr 2002 23:43:19 +0200, "Allan Johansen"
<hesselbjerg@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Så er håber at der en som ved, hvor et sådan script findes eller hvor jeg
>kan finde information om hvordan et sådan laves.

Prøv at se på følgende site:

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/

Vælg "Site Recommendation". Der er en del scripts, som omhandler det,
du er ude efter.

V.h.
Ole Junker
ojunker[hos]e-box.dk