Hvilken film?
Fra : Anders Jensen

Dato : 07-04-02 21:54

Jeg søger nn film, hvor handlingen er lidt ala bigbrither, bare hvor
deltagerne skal slå hinanden ihjel? Hvad er titlen på denne?

Den var anmeldt i Euroman for 1-2 år siden, billedet til anmeldelsen var
hvor en sygeplejerske slår en af de mandlige deltagere ihjel med en sprøjte.
Anmeldelsen fyldte kun en spalte.

Er der nogle der kan hjælpe?

Fra : Casper Lyngsø

Dato : 07-04-02 22:24

"Anders Jensen" <klogeanders@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Den var anmeldt i Euroman for 1-2 år siden, billedet til anmeldelsen var
> hvor en sygeplejerske slår en af de mandlige deltagere ihjel med en

The Contenders - Series 7

Caz

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-04-02 09:53

"Casper Lyngsø" <lyngsoe@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse

> The Contenders - Series 7

Som iøvrigt har forpremiere her på Natfilm Festivalen.

MVH
Jens

Fra : Anders Jensen

Dato : 08-04-02 11:41

Yes det var den, tak Casper

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-02 22:24

Anders Jensen skrev:

> Jeg søger nn film, hvor handlingen er lidt ala bigbrither, bare
> hvor deltagerne skal slå hinanden ihjel? Hvad er titlen på denne?

Det lyder ganske vist ikke som det, du ellers beskriver fra filmen, men
den japanske Battle Royal har lidt Big Brother/Robinson/reality show
over sig. Den handler om en skoleklasse, der lukkes ud på en ø med en
pæn slat skydevåben.

Herlig film. Takeshi Kitano er i øvrigt med og spiller ungernes
sadistiske skolelærer.

--
Mvh. Peter