Operatørlogo ønskes fjernet m.m.
Fra : Thomas Petersen

Dato : 07-04-02 21:14

Jeg har et operatørlogo på min telefon i øjeblikket, som jeg er blevet træt
af.
- Hvordan kan jeg slette dette, så der standardskærmen atter kommer tilbage?

Ligeledes ville jeg gerne høre, om der findes enkelte sider tilbage, hvor
man stadig
kan sende gratis operatørlogo'er fra.........eller er der kun pay-sites
tilbage?

Thomas

Fra : Nick Christensen

Dato : 07-04-02 22:47

> - Hvordan kan jeg slette dette, så der standardskærmen atter kommer

Hvis du har en Nokia 3330 eller nyere 3310, så kan du taste :

*#67705646#

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-04-02 23:59

Nick Christensen skrev:

>Hvis du har en Nokia 3330 eller nyere 3310, så kan du taste :
>
>*#67705646#

Eller måske nemmere at huske:

*#opr0logo#

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-04-02 17:46

> Eller måske nemmere at huske:

Ja, det var jo dig der lærte mig det ;)

Fra : Anja

Dato : 12-04-02 10:42

> Eller måske nemmere at huske:
>
> *#opr0logo#

Hvor får man de der koder fra??

Venlig hilsen
Anja

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-04-02 13:53

> Ligeledes ville jeg gerne høre, om der findes enkelte sider tilbage, hvor
> man stadig
> kan sende gratis operatørlogo'er fra.........eller er der kun pay-sites
> tilbage?

Der er to Stimorol-reklame logoer gratis tilgængeligt på http://www.stimorol.dk
- det er det eneste gratis sted jeg umiddelbart ved.....

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS vittigheder på din mobil dagligt....

Fra : Tina

Dato : 08-04-02 18:44

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i

> Der er to Stimorol-reklame logoer gratis tilgængeligt på
http://www.stimorol.dk
> - det er det eneste gratis sted jeg umiddelbart ved.....

http://www.12send.dk er også stadig gratis.

Tina

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 09-04-02 03:51

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man stadig
> kan sende gratis operatørlogo'er fra.........eller er der kun pay-sites

Hæi do

Jeg har en .rar med 1720 logoer som jeg smider i dk.binaer efter arbejde,
ca. kl. 1500

hamselv herfra

Fra : Lars Andersen

Dato : 12-04-02 12:41

mener du kan gå ind på mobilebest.dk og få logoet fjernet, hvis du vel
og mærke har en 3210.

Fra : TAG

Dato : 14-04-02 22:22

Hej Tonny eller andre.

Og tak for de fine logoer på binaer
Jeg har bare lige et "lille" problem, men det kan du sikkert hjælpe med ....

Der stå demo i hjørnet på alle de logoer
Hvordan Fan... får jeg det væk ?? jeg kan godt redigere alle andre steder på
billede men ikke der hvor der står "DEMO"

Jeg har prøvet at gemme i et andet navn, for så at åbne igen men kan
stadigvæk ikke retter i det felt med teksten demo.
Er der en bestemt måde man skal rette på for at få det demo væk på ??

Jeg bruger LogoManager med kaben til min Nokia 6210

Håber du kan hjælpe ;c)

Mvh. TAG

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-04-02 22:37

TAG skrev:

>Der stå demo i hjørnet på alle de logoer

Jeg tror ikke der står det i selve logoet. Det det handler om er, at
det er en demo-udgave af LogoManager du bruger. Du skal købe
programmet før teksten forsvinder.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars Andersen

Dato : 15-04-02 08:43

Jo det står i selve logoet...oppe i det ene hjærne pga man ikke har
betalt for programmet. Man kunne også bare hente en crack til den på
nettet hehe...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-04-02 10:43

Lars Andersen skrev:

>Jo det står i selve logoet...

Det ville undre mig, hvis det lå i selve de logoer der er blevet
postet i dk.binaer - det er der jo ikke megen idé i.

Når LogoManager åbner et logo, så erstatter den selv hjørnet med
"DEMO". Det ligger altså ikke i selve filerne - før man evt. selv
gemmer logoet med den ikke-registrerede udgave af LogoManager.

venligst,
Lasse Hedegaard