Den gode den onde.........
Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 07-04-02 21:31

Hej

Er der nogen der ved hvad de har forbedret på den nye version af "den gode
den onde og den grusomme"?

Mvh
Amdi

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-04-02 23:51

Amdi Jørgensen wrote:

> Er der nogen der ved hvad de har forbedret på den nye version af "den gode
> den onde og den grusomme"?

Så vidt jeg er informeret er den nyrestaureret så jeg vil gå ud fra at
det du får er forbedret lyd og billede i forhold til de gamle kopier der
har været i omløb sådan at den vil fremstå som den gjorde da den første
gang blev vist i biograferne for mange år siden.

Tenz.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-04-02 09:50

"Amdi Jørgensen" <amdij@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvad de har forbedret på den nye version af "den gode
> den onde og den grusomme"?

Intet. Det er bare en ny kopi. Hvad skulle der være at forbedre?

MVH
Jens

Fra : Kevin & Tina

Dato : 08-04-02 19:41

> Intet. Det er bare en ny kopi. Hvad skulle der være at forbedre?
>
> MVH
> Jens
Præcis!
VH Kevin

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-02 16:10

Amdi Jørgensen <amdij@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u02s8.143$oP1.9449@news.get2net.dk...
> Hej
>

> Er der nogen der ved hvad de har forbedret på den nye version af "den gode
> den onde og den grusomme"?

Er det ikke blot en re-premiere? Jeg synes ikke jeg har hørt om at den
skulle pudses af eller noget... Em af mine absolutte farvoritter BTW...

Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 08-04-02 17:38

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke blot en re-premiere? Jeg synes ikke jeg har hørt om at den
> skulle pudses af eller noget... Em af mine absolutte farvoritter BTW...

Helt enig den er noget af det bedste der nogensinde er lavet, især den
sidste scene med kirkegården, den tar' kegler :)

Men jeg tænkte på om man har gjort det samme som man gjorde med den gamle
starwars trilogi for nogle år siden...? forbedret billede og lyd.

Mvh
Amdi

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-04-02 21:42

> Men jeg tænkte på om man har gjort det samme som man gjorde med den gamle
> starwars trilogi for nogle år siden...? forbedret billede og lyd.

De har sikkert fjernet alle våben digitalt og erstattet dem med mere
tidsvarende mobiltelefoner.

MVH
Jens

Fra : Peter G.

Dato : 08-04-02 23:34

In article <3cb2001b$0$78771$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Jens
Thomsen <jens@groenjord.dk> wrote...

> "Amdi Jørgensen" <amdij@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> De har sikkert fjernet alle våben digitalt og erstattet dem med mere
> tidsvarende mobiltelefoner.

"The GSM is strong with you young Skywalker, but you are not a
telemarketer yet"

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-02 01:15

Amdi Jørgensen wrote in dk.kultur.film

> Men jeg t‘nkte p† om man har gjort det samme som man gjorde med den
> gamle starwars trilogi for nogle †r siden...? forbedret billede og
> lyd.

Hvis i snakker om den DVD udgivelse der er af filmen, så er den i
forbavsende god kvalitet. billedet står klart med gode farvet,
dialogerne er klare og Enio Moricones musik lyder godt. DVD'en
indeholder en del deleted scenes som dog kun er tilgængelige på
italiensk hvis jeg husker ret (de er dog unertekstede). En voldsomt
anbefalelsescærdig udgivelse, specielt i det såkaldte "Man with no
name" - boxsættet.

Og lige lidt quiz til de hardcore: I "For a few Dollars More" har Clint
Eastwoods karakter faktisk et navn, men hvilket?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : n k p

Dato : 09-04-02 04:47

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message
> [...]
> italiensk hvis jeg husker ret (de er dog unertekstede). En voldsomt
> anbefalelsescærdig udgivelse, specielt i det såkaldte "Man with no

Monco.
Men de to andre DVDer er ikke anamorphe. Kun GBU.