Netlogon / mappede drev
Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-04-02 21:29

Hej igen,

Hvad skal man gøre såfremt de sharede drev findes
med samme drevbetegnelser på klienten ved login og de
derfor ikke bliver shared ??

Der skal lige siges, at de sharede drevbetegnelser desværre indgår i nogle
makroer i nogle regneark og det derfor er nødvendig at de bliver shared.

Evt. særskilt netlogon for den pågældende klient (fjernbruger) ??

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 08-04-02 06:34

> [...]
> makroer i nogle regneark og det derfor er nødvendig at de bliver shared.
>
> Evt. særskilt netlogon for den pågældende klient (fjernbruger) ??

Ja, jeg tror at et særskilt loginscript må være løsningen. Hvordan kan det
forresten være at klienterne har samme drevbetegnelser? Netværksdrev bør
altid mappes til fx N: eller højere.

Mvh Jakob

Fra : Henrik

Dato : 08-04-02 18:10

Ville det ikke være nemmere at mounte de lokale drev med nogle andre
bogstaver ??