t65 mail
Fra : [88xx]me

Dato : 07-04-02 21:06

Hvor skal oprette en e-mail adresse hende for at kunne bruge min T65 til
mail. Jeg har prøvet med Tiscali og Opasia mail... Hjælp tak...

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-04-02 21:20

"[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> wrote in message
> Hvor skal oprette en e-mail adresse hende for at kunne bruge min T65 til
> mail. Jeg har prøvet med Tiscali og Opasia mail... Hjælp tak...

Hvorfor læser i ikke tilbage, jeg har jo sagt det allerede?

Du skal ind i opsætningen, og ned til datakomm. her opretter du
dataforbindelsen

Fra : [88xx]me

Dato : 07-04-02 22:42

Jeg kan ikke få det til at virke. Hvordan får jeg det til at køre med:
real@sleepy.dk
pop3.worldonline.dk
smtp.worldonline.dk
konto: real@sleepy.dk
Kode: xxxxxx
DNS: ???
Telefonnummeret var sat til noget andet, noget med 4039 ca.

Min udbyder er Tiscali privat.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Claus Frigaard

Dato : 08-04-02 01:00

istedet for at bruge DNS navnet på POP3 + SMPT server.
Brug ip-adressen... - virker på min T39
Og konto er vel det brugernavn, man bruger for at få adgang til sin
mailkonto hos udbyderen..

Mvh. Claus

Fra : Claus Rolsted

Dato : 08-04-02 10:03

> [...]

> Kode: xxxxxx
> DNS: ???
> Telefonnummeret var sat til noget andet, noget med 4039 ca.

Der har tidligere (2-3 måneder tilbage) været diskuteret en del her i
gruppen om hvordan og hvorledes med mailudbydere til mobil-email. Prøv evt.
at finde gamle indlæg ved at søge på www.google.com ,- så skulle du finde en
del brugbart.

Jeg kunne heller ikke bruge mobilemail med Tiscali. Det kræver at man har et
betalingsabonnement, som ikke har som krav, at man bruger 1049-forvalg. I
stedet benytter jeg www.get2net.dk 's gratis abonnement uden forvalg, og det
virker med stor succes. Prøv det.

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Anders HJ

Dato : 07-04-02 23:34

E-mail kan være meget vanskeligt at få til at virke. Men start i hvertfald
med at se i manualen til din telefon.

Anders

Fra : SKM

Dato : 08-04-02 00:27

Det var dog voldsomt så mange indlæg du kan få lavet om T65.

Fra : [88xx]me

Dato : 08-04-02 15:01

SK(U)M skrev
> Det var dog voldsomt så mange indlæg du kan få lavet om T65.

Åhhh JA...LOL...

--
/me
No lame SIGNATURER