MS Windows
briani 27239
Backup i WinXP
Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 07-04-02 20:05

Jeg har netop investeret i XP HE og leder nu febrilsk efter et backup
program?! Jeg har en ordentlig omgang backfiler laver via backup programmet
i Win98, som jeg gerne skulle have indlæst.

Jeg har investeret i et af IDG hæfterne om XP, hvor der nok nok så frejdigt
er et helt afsnit om sikkerhedskopiering - programmet ligger bare ikke på
min maskine og heller ikke som en af de valgfrie XP komponenter, der blot
endnu ikke er installeret.

Hvordan klarer jeg den?

Mvh.

Birger

Fra : ha

Dato : 07-04-02 21:24

> Hvordan klarer jeg den?

Surt show, prøv at kigge nogle dage tilbage i gruppen til

Det er iøvrigt altid en god ide, selv at søge i gruppen
inden man spørger, for mange spørgsmål har været
besvaret tidligere.

mvh
ha

Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 08-04-02 16:30

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse

> Surt show, prøv at kigge nogle dage tilbage i gruppen til

> Det er iøvrigt altid en god ide, selv at søge i gruppen
> inden man spørger, for mange spørgsmål har været
> besvaret tidligere.

Det havde jeg allerede gjort, men det løste ikke mit problem - måske jeg
skal uddybe det lidt:

1) Der er ingen genveje til backup i min WinXP installation
2) Der ligger en mappe som følger: C:\Programmer\Tilbehør\Backup. I den
ligger der én fil: MSBACKUP.EXE

Prøver jeg at åbne den fil får jeg fejlen: Programmet kunne ikke starte, da
SH31W32.DLL mangler - Installér evt. WinXP igen.....

3) Hvad gør jeg så nu?

Mvh.
Birger

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-04-02 17:19

Mon, 8 Apr 2002 17:30:29 +0200, "Birger Holm-Jensen" <bhj@postman.dk>
wrote:

>1) Der er ingen genveje til backup i min WinXP installation

Adresse / sti? Har du installeret Xp oven på en tidl. windows-version
eller på en disk, hvor der allerede lå programmer?

>2) Der ligger en mappe som følger: C:\Programmer\Tilbehør\Backup. I den
>ligger der én fil: MSBACKUP.EXE

Hmm, i min WinXp dk home hedder den
C:\WINDOWS\system32\ntbackup.exe

>Prøver jeg at åbne den fil får jeg fejlen: Programmet kunne ikke starte, da
>SH31W32.DLL mangler - Installér evt. WinXP igen.....

Den fil findes ikke på min HD. Nævnte backup-program, der hedder
"sikkerhedskopiering", kører fint.

hilsen pl