MS Windows
briani 27239
WinXP logon
Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-04-02 19:55

Hej NG,

Efter at jeg først har inst. XP Prof. som workgroup ændrede jeg inst. til
medlem af domæne i forbindelse med test af en vpn forbindelse til en NT
server - og alt det gik godt.

Jeg havde oprindelig oprettet brugerne der så, som bekendt, fremkom med
hver deres ikon på skrivebordet ved/til login.

Jeg har nu ændret computeren til at være medlem af (samme) en workgroup
igen. Loginbillede bliver nu ikke det oprindelige med de tre brugere, men
netværkslogin med bruger og password - men uden mulighed for
domæneangivelse, mulighed for valg af opkaldsforbindelse m.v.

Jeg kan nu ikke længere logge på idet det anføres fra XP at en af følgende
ikke er korrekte bruger/password/domæne. XP vil ikke godtage nogen af mine
indtastninger - der er simpelhen noget der ikke passer med bruger/password
nu.

Hvad skal jeg gøre for at komme ind i Win XP igen - fejlsikret tilstand m.v.
spørge alle om det famøse login ??

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-04-02 21:22

Har fundet ud af det. Havde som sagt prøvet alle brugere
som login incl. administrator. Dog havde jeg ikke helt
korrekt pasword for administrator.

Besynderligt, at de øvrige brugere ikke kunne logges
på selv med deres korrekte password !

Men administrator kunne logge på. Kunne så se under brugerne,
at den oprindelige indlogningsform nu var deaktiveret. Efter aktivering
kan man så se de enkelte bruger med ikon på skrivebord.

Torben Brøndum