MS Windows
briani 27239
Bagrundsfarve på ikoner (winXP)
Fra : Kasper Hollænder Sax~

Dato : 07-04-02 19:14

Hvordan laver man baggrundsfarven for teksten på ikonerne på skrivebordet i
windows XP gennemsigtig?

- Kasper

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 08-04-02 09:49

> Hvordan laver man baggrundsfarven for teksten på ikonerne på skrivebordet
> windows XP gennemsigtig?

Sætter hak ved "brug skygger på ikoner" under visuelle effekter.
Larsen

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 08-04-02 10:25

Hvor finder man den indstilling?
--
NOSPAM
fjernes i e-mail, hvis du skriver mail til mig

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-04-02 13:38

In dk.edb.system.ms-windows, [6800] El Capitano wrote:

>Hvor finder man den indstilling?

Indstillinger for System --> Avanceret --> Ydelse... Hvis det er
korrekt oversat.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 08-04-02 15:31

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Indstillinger for System --> Avanceret --> Ydelse... Hvis det er

Tak jeg havde ledt og ledt, jeg gik nu straks derind. Der var flueben i der.
Prøvede at fjerne det, ingen ændring, satte det i igen, ingen ændring,
genstartede hver gang.
Jeg har stadig et kedeligt mørkegråt farvet rektangel som baggrund

Fra : Kasper Hollænder Sax~

Dato : 08-04-02 15:55

> [...]
> genstartede hver gang.
> Jeg har stadig et kedeligt mørkegråt farvet rektangel som baggrund

Det samme her. Stadig ingen ændring.
Min kæreste derimod virker det fint for. På den samme computer!!!
Hvorfor?

- Kasper