Kan I hjælpe mig ?
Fra : johnb

Dato : 07-04-02 18:55

Jeg har fødselsdag d. 17. april og bliver 3 år. Men jeg kan ikke finde på
hvad jeg skal skrive på min ønskeseddel. Indtil nu står der kun een ting,
nemlig et Likita miljø - mon jeg får sådan et ? Så hvis du har nogle gode
forslag, vil jeg gerne høre dem. Jeg har fået min webmaster til at lægge
noget nyt ind på min hjemmeside, nemlig en masse om hvad jeg har oplevet det
sidste år.

Miavser fra Stina og hilsner fra Johnb

http://home24.inet.tele.dk/johnbrask
johnbrask@oncable.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 07-04-02 19:50

Hej Stina

Du skal da helt sikkert have en radiatorseng!!!!

Jeg har hørt at det skulle være det bedste af det bedste... Desværre har min
mor dækket alle vores radiatorer med møbler så hun siger at vi ikke har
plads til en Øv dumme mor!

Men jeg er sikker på at du vil synes om sådan en! *S*

Mange hilsner fra Cæsar

ps.. fin hjemmeside! *S*

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 07-04-02 20:15

Hej
Prøv http://www.likita.suite.dk/

Steen

Fra : Broxgaard

Dato : 08-04-02 07:57

Ønske dig en masse kattemad

knus anti bums
www.anti-bums.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 09-04-02 20:14

> Ønske dig en masse kattemad

Hmmm - jeg tror ikke kattemad er sjovt, det er der da sikkert masser af
derhjemme. Men måske kogt torsk og rejer på fødselsdagen

Fra : johnb

Dato : 10-04-02 13:23

"Mette B. Rahm" <mette@dk-gillian.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm - jeg tror ikke kattemad er sjovt, det er der da sikkert masser af
> derhjemme. Men måske kogt torsk og rejer på fødselsdagen

Ja det er en god ide - rejer. Jeg kaster dem højt op i luften, og fanger dem
igen når de falder ned, og så skal de have nogle bank. Men min far siger at
jeg så også skal ønske mig en gang tæpperens og gulvvask. Mon ikke godt vi
kan vaske gulvet een gang om året ?

Hos os er radiatorerne så lave, at der ikke er noget ved en radiatorseng.
Det er meget bedre at ligge i vindueskarmen, så kan man også kigge ud. Men
ideen er god.

Nu skal jeg bare sende nogle hundrede eksemplarer af ønskesedlen ud og så
spændt vente. I skal have tak for hjælpen.

Miavser fra Stina og hilsener fra John
http://home24.inet.tele.dk/johnbrask/