MS Windows
briani 27239
Gendannelsespunkter
Fra : P.Sørensen

Dato : 07-04-02 18:42

I seneste Datatid er et tip til, hvordan man sletter overflødige
gendannelsespunkter, for at de ikke skal tage for meget plads. Men hvis jeg
gør, som de beskriver, Start/alle programmer/tilbehør/diskoprydning (dog via
"systemværktøjer"), så får jeg bare mulighed for at vælge, hvilket drev, jeg
vil have ryddet op på - og ikke siden med "diskoprydning" + "flere
indstillinger" fanebladene.
Hvorfor mon ikke?? Hvordan fjerner jeg så "gamle" gendannelsespunkter??
Preben

--
ps@vestnet.dk

Fra : Leony

Dato : 08-04-02 10:38

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> vil have ryddet op på - og ikke siden med "diskoprydning" + "flere

Det tip læste jeg også, men nåede også kun dertil hvor du nåede.
Efter lidt biksen og baksen trykkede jeg på det drev jeg vil rydde op på, så
komprimerer Windows filer og først der kommer fanebladet til syne.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : P.Sørensen

Dato : 08-04-02 15:57

> Det tip læste jeg også, men nåede også kun dertil hvor du nåede.
> Efter lidt biksen og baksen trykkede jeg på det drev jeg vil rydde op på,

> komprimerer Windows filer og først der kommer fanebladet til syne.
Du, det har du faktisk ret i. Der var den jo. Men mit C drev vil ikke lade
sig "rydde op" - den stopper efter få sekunders søgen og så må jeg
annulelere. Øvrige drev virker ok.??!
Preben

Fra : Leony

Dato : 09-04-02 11:05

> Du, det har du faktisk ret i. Der var den jo. Men mit C drev vil ikke
lade
> sig "rydde op" - den stopper efter få sekunders søgen og så må jeg
> annulelere. Øvrige drev virker ok.??!

Prøv at gøre det i fejlsikret tilstand, kan være at filen den prøver at
slette er i brug eller lignende.