Datakabel til T65
Fra : Jens Christensen

Dato : 07-04-02 17:18

Hej
Jeg har et datakabel til min Ericsson T28 (u.org. fra kabelsalg.dk) vil det
virke sammen med min T65, de har jo samme bundstik???

Findes der noget software så jeg kan editere i min telefonbog på telefonen
fra computeren?

Mvh.
Jens Christensen
www.parasoft.dk

-Fjern de 2x spam for at sende emails til mig.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-04-02 16:57

"Jens Christensen" <jcspam@parasoftspam.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har et datakabel til min Ericsson T28 (u.org. fra kabelsalg.dk) vil det
>virke sammen med min T65, de har jo samme bundstik???

Det er ikke alle uoriginale som virker med T39, T65, T68 og R520. Så det
eneste du kan gøre er at prøve. Et originalt DRS-10 eller DRS-11 virker
med alle 3V telefoner fra Ericsson.

>Findes der noget software så jeg kan editere i min telefonbog på telefonen
>fra computeren?

Jep, på wap.sonyericsson.com.

Peter

Fra : Jens Christensen

Dato : 08-04-02 19:27

Nu har jeg hentet alle programmer fra wap.sonyericsson.com men desværre
virker kablet ikke :/
Kan jeg fuske ved det u.org. kabel og derved få det til at virke med min
T65???
Eller skal jeg ud og betale 222,- for 2m ledning og 2 stik?

Fra : [88xx]me

Dato : 08-04-02 19:42

Jens Christensen skrev

> Eller skal jeg ud og betale 222,- for 2m ledning og 2 stik?

Hvor kan disse ting købes, for normalt koster det ca. 400,- stk.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-02 16:49

"[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> wrote in message

> Hvor kan disse ting købes, for normalt koster det ca. 400,- stk.

tele2shop, 222 for det orginale serialkabel

Fra : Nick

Dato : 11-04-02 05:27

> "[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> wrote in message

> tele2shop, 222 for det orginale serialkabel

Det er bare ret ufedt med et serielt kabel, så man ikke kan hotplugge sin
knogle.

Næh, et USB-kabel skal der til.

/Nick

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-04-02 09:35

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> wrote:

>"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

>Det er bare ret ufedt med et serielt kabel, så man ikke kan hotplugge sin
>knogle.

Hvorfor kan man ikke det? Det gør jeg da ofte med min T68. Ericsson
Phone Monitor finder telefonen, når den tilsluttes, og synkroniseringen
starter automatisk (hvis den er sat til det).

>Næh, et USB-kabel skal der til.

Der skulle være et på vej fra Ericsson, men jeg har ikke set det endnu.

Peter

Fra : Nick

Dato : 12-04-02 17:12

> Hvorfor kan man ikke det? Det gør jeg da ofte med min T68. Ericsson
> Phone Monitor finder telefonen, når den tilsluttes, og synkroniseringen
> starter automatisk (hvis den er sat til det).

Jo, du kan da godt gøre det, men specifikationerne for et RS232C interface
foreskriver altså at du IKKE skal gøre det. Du risikerer nemt at brænde
bufferkredsen af.

> Der skulle være et på vej fra Ericsson, men jeg har ikke set det endnu.

DCU-10, kan bestilles hjem af en forhandler hvis han gider...

/Nick