Jackie Brown og lyd
Fra : Peden

Dato : 07-04-02 17:53

Købte i sidste uge Jackie Brown fra www.dvdpusheren.dk fin pris, kom 3 dage
efter, 100% iorden!
Men efter at kæresten og jeg havde set den første time lagde vi mærke til at
lyden ikke er synkron med handlingen, det kan egentligt kun ses under
dialogen, lidt ligesom en gammel hong-kong film ;)

Men spørgsmålet er så: Er alle region 2 udgaverne sådan, eller bør jeg kræve
mine penge tilbage, og få en der virker ?

--
file://Peter
HAL 9000: Let me put it this way, Mr. Amer. The 9000 series is the most

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 07-04-02 18:38

"Peden" <peden@anarki.dk> wrote in message news:a8ptg7$ng9$1@sunsite.dk...
> [...]
kræve
> mine penge tilbage, og få en der virker ?

Hvilken maskine afspiller du den på? Hvis du har mulighed for det, så prøv
at spille den på en anden afspiller. Jeg har den også og kører på en Pioneer
DV-717 - det går fint.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Per Sandholt

Dato : 08-04-02 00:22

Jeg har oplevet det med mange forskellige titler. Fenomenet kaldes
"drifting" og i løbet af en film kan det blive værre og værre... Det kan
både være en dårligt encodet dvd, men også en dårlig (nogen gange dyr)
afspiller. Jeg har til tider haft held med at "fange" syncen igen ved at gå
ind i menuen og så tilbage til filmen...

held og lykke...

Per

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-04-02 13:50

Hejsa

jeg ved at nogle denon maskiner har haft meget alvorlige problemer
med dette.

Hilsen

Peter

Fra : Esben

Dato : 09-04-02 01:27

"Peden" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kræve
> mine penge tilbage, og få en der virker ?

Det problem har jeg haft med adskillige region 2 skiver, men aldrig med en
region 1. Fejlen findes sandsynligvis i afspilleren.

--
Esben