MS Windows
briani 27239
En mappe åbner altid ved start i Xp
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-04-02 17:45

Hejsa
Hvorfor starter min xp altid mappet Windows/system32 op??
Det er ret irriterende.
Nogen der har en løsning?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 07-04-02 18:35

hej morten
prøv at kikke på indlæg fra 06.04 kl. 18.00 jeg trod det kan hjælpe dig
steen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-04-02 19:08

On Sun, 7 Apr 2002 19:35:19 +0200, "Steen Vinbæk" <vinbaek@oncable.dk>
wrote:

>hej morten
>prøv at kikke på indlæg fra 06.04 kl. 18.00 jeg trod det kan hjælpe dig
>steen

Nej det gør den desværre ikke.
Her åbner der en enkelt mappe (Windows/system32) ved hver eneste start
af Xp. Spørgsmålet er hvorfor den gør det?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 07-04-02 20:10

Hej Morten
Beklager så ved jeg det ikke

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-04-02 19:08

"Steen Vinbæk" <vinbaek@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> hej morten
> prøv at kikke på indlæg fra 06.04 kl. 18.00 jeg trod det kan hjælpe dig
> steen

Bare en tanke.
Når du nu har brugt kræfter til at finde indlæget, hvorfor linker du så ikke til indlæget?

mvh
Henning

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 07-04-02 20:09

Hej Henning

Det ved jeg ikke hvordan man gør
Steen

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 21:41

Morten Bowman Hansen skrev:

> Her åbner der en enkelt mappe (Windows/system32) ved hver eneste start
> af Xp. Spørgsmålet er hvorfor den gør det?

Nu gider jeg ikke at sidde og leder efter et indlæg fra en eller anden
dato her i gruppen så jeg har ikke læst det indlæg der henvises til, men
har du prøvet at gå op i Funktioner > Mappeindstillinger > Vis i en
tilfældig mappe og så tjekke efter om der er flueben i 'Restore previous
folder windows at logon'? (Jeg aner ikke hvad det er blevet oversat til
på dansk.)

Er det stifinderen der åbner med den mappe åbnet eller er det blot en
mappe der åbner op?

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-04-02 12:24

On Sun, 7 Apr 2002 22:40:45 +0200, "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>på dansk.)
>
>Er det stifinderen der åbner med den mappe åbnet eller er det blot en

Det er blot én mappe. Jeg prøver dit forslag

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-04-02 13:09

wrote:

> [...]
>på dansk.)
>
>Er det stifinderen der åbner med den mappe åbnet eller er det blot en
Desværre der var ikke hak der. Jeg prøvede også en gendanne til
standardindstillinger uden held!?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk