MS Windows
briani 27239
Efter Win ME install. kan Nero ikke brænde
Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-02 17:05

Hej

Efter at jeg "opgraderet" til win me fra win98se, kan Nero 4.0.2.0 ikke
finde min brænder (lite-on ltr24102b) som brænder, men fint som læsedrev ?

Mit cd-rom-drev, og mit brænderdrev bliver registreret som læsedrev begge to
?

Med win98se, var der ikke probs.

Jeg kan fint brænde med feks. cd-clone, men med cdr-win er der samme problem
som
med nero - alle cd-drev er læsedrev ???

Morten

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 07-04-02 17:13

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i melding
> [...]
> ?
>
> Med win98se, var der ikke probs.
>
> Jeg kan fint brænde med feks. cd-clone, men med cdr-win er der samme

Hei
Hvis du kan avinnstallere ME så bør du gjøre det da 98se er et mye bedre
system pga minnehåndtering.
Thore Øivind

Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-02 17:17

> Hei
> Hvis du kan avinnstallere ME så bør du gjøre det da 98se er et mye bedre
> system pga minnehåndtering.
> Thore Øivind

Det kan jeg sagtens, men jeg troede at Win Me var nyt, smart, bedre osv.
I øvrigt skiftede jeg kun pga prolemer med mit lydkort, som virker på Me,
men
hvad er det værd, når jeg ikke kan lave mig en cd nu

Andre bud på mit problem er velkomne

Morten

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 07-04-02 17:26

> [...]
> men
> hvad er det værd, når jeg ikke kan lave mig en cd nu

Prøver igjen jeg.
Du kan prøve en nyere versjon av Nero. Tror den nyeste er: 5580
Thore Øivind

Fra : Leony

Dato : 07-04-02 18:01

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at jeg "opgraderet" til win me fra win98se, kan Nero 4.0.2.0 ikke
> finde min brænder (lite-on ltr24102b) som brænder, men fint som læsedrev ?

Måske du skal opdatere dit ASPIlayer:
http://home.worldonline.dk/~hijklm/aspi/aspi4all.zip
eller bruge en nyere version af Nero.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-02 18:30

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Tak for tippet - det virkede ikke, så nu
må jeg nok på jagt efter en nyere Nero.

Morten

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 07-04-02 19:01

> Tak for tippet - det virkede ikke, så nu
> må jeg nok på jagt efter en nyere Nero.
>
> Morten

http://come.to/toolplace har Nero
Thore Øivind

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-04-02 12:14

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev:
> Tak for tippet - det virkede ikke, så nu
> må jeg nok på jagt efter en nyere Nero.

<http://www.nero.com/en/download.htm>

Ellers læs i gruppen: news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom

/Mikael

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 20:10

Thore Øivind Snipstad skrev:

> http://come.to/toolplace har Nero

Kunne du ikke holde den slags i en Warez-gruppe?

Madsen.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 07-04-02 20:14

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i melding

> Kunne du ikke holde den slags i en Warez-gruppe?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.
Hvorfor det. Det er jo kjempelettvint å skaffe seg rimelig programvare der.
Og det var jeg så grei å dele med andre.
Thore Øivind

Fra : Leony

Dato : 08-04-02 10:25

"Thore Øivind Snipstad" <snipstad@tiscali.no> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det. Det er jo kjempelettvint å skaffe seg rimelig programvare
der.
> Og det var jeg så grei å dele med andre.

Selvom det er "kjempelettvint" så er det stadig ulovligt.
Og derfor ikke specielt velset i gruppen.

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 20:30

Thore Øivind Snipstad skrev:

> Hvorfor det. Det er jo kjempelettvint å skaffe seg rimelig
> programvare der. Og det var jeg så grei å dele med andre.

Ja, men derfor er dette stadig ikke en warez-gruppe.

Madsen.