MS Windows
briani 27239
Smileys i messenger
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 07-04-02 15:55

Hvor ligger de?
Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-02 16:23

Lars Lienhøft Larsen skrev:

> Hvor ligger de?

Man taster dem selv ind, fx :), :[ og (H). En liste over koderne kan
findes i hjælpefunktionen til Messenger. Listen er dog af underlige
årsager ikke komplet.

--
Mvh. Peter

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 07-04-02 17:38

> Man taster dem selv ind, fx :), :[ og (H). En liste over koderne kan
> findes i hjælpefunktionen til Messenger. Listen er dog af underlige
> årsager ikke komplet.

Hej Peter.
Ja, det er jeg klar over, jeg burde måske udtrykke mig lidt mere klart:
Hvor ligger selve billederne henne, altså stien til dem. Sagen er den at
jeg har hentet nogle flere på en hjemmeside, og det kunne jo være
sjovt at få dem ind i messenger.
Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-02 22:37

Lars Lienhøft Larsen skrev:

> Ja, det er jeg klar over, jeg burde måske udtrykke mig lidt
> mere klart:

Ja, det er da altid en god ide!

> Hvor ligger selve billederne henne, altså stien til dem. Sagen
> er den at jeg har hentet nogle flere på en hjemmeside, og det
> kunne jo være sjovt at få dem ind i messenger.

I hvilket format er de billeder, du har hentet? Jeg er temmelig sikker
på, at det ikke kan lade sig gøre at tilføje nye billeder - af flere
grunde.

For det første er de små ikoner sandsynligvis skrevet direkte ind i
koden og ligger ikke separat i en folder. Derfor kan du hverken erstatte
dem eller tilføje dine egne.

For det andet renderes smileyerne lokalt på modtagerens maskine, så
skulle det lykkes dig at tilføje nye billeder, ville det kun være dig
selv, der kunne se dem. De bliver ikke 'sendt med' i dine beskeder - kun
koden til dem. Og det er der jo ikke megen sjov i.

--
Mvh. Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-04-02 23:06

De ligger i en dll fil så du får nok lidt svært ved dit forehavende.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-04-02 23:03

Klik på de tre prikker i nederste hjørne for en komplet liste.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-04-02 08:16

Jens Peter Karlsen skrev:

> Klik på de tre prikker i nederste hjørne for en
> komplet liste.

Nej, som skrevet flere gange er den liste ikke komplet. Fx mangler (R) -
regnbue, (%) - håndjern og (?).

--
Mvh. Peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-04-02 18:59

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor ligger de?
> Larsen
>
>Hej
Hvis du downloader den sidste ver af messenger
skal du bare trykke på en knap, så kommer de frem og du kan vælge
Kurt

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 07-04-02 22:24

> Hvis du downloader den sidste ver af messenger
> skal du bare trykke på en knap, så kommer de frem og du kan vælge
> Kurt

Se venligst min tilføjelse kl 18.38
Lars

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-02 22:33

Kurt Lund skrev:

> Hvis du downloader den sidste ver af messenger
> skal du bare trykke på en knap, så kommer de frem
> og du kan vælge

Men heller ikke dér er alle smiley'erne med. Lidt fjollet egentlig.

--
Mvh. Peter

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 08-04-02 09:54

Nå, jamen tusind tak for svarene. Det var da ærgeligt.....
Larsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-04-02 13:36

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Lienhøft Larsen wrote:

>Nå, jamen tusind tak for svarene. Det var da ærgeligt.....

Hvis nogen ved nøjagtigt hvilken fil (dll, exe, ...) billederne ligger
i, kan man måske bruge ResHacker til at... Ja, hacke dem.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)