MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan starter windows xp op???
Fra : Brian Madsen

Dato : 07-04-02 14:26

Hej!
Jeg skal bruge informationer om hvordan Winxp home/proff starter op..
Helt fra bunden af...
Altså hvad computeren laver lige fra der kommer billede på skærmen, til
den står klar inde i windows...

På forhånd tak!

Brian Madsen

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 14:54

Brian Madsen skrev:

> Jeg skal bruge informationer om hvordan Winxp home/proff starter op..

Kan du ikke bruge det svar du fik i går da du stillede det samme
spørgsmål?

Madsen.

Fra : Brian Madsen

Dato : 07-04-02 17:13

..... Jeg skal bruge det i detaljer...
Eks...
Hvornår den skifter fra realmode til protected mode...
og den slags... det skal være ret detaljeret...

/Brian

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 17:50

Brian Madsen skrev:

> .... Jeg skal bruge det i detaljer...
> Eks...
> Hvornår den skifter fra realmode til protected mode...
> og den slags... det skal være ret detaljeret...

Kan styresystemer baseret på NT-kerne i det hele taget køre Realmode?
Jeg ved det ikke, men jeg troede det var en DOS-ting.

Nu er det begrænset hvor meget jeg har rodet med det, men har du prøvet
at trykke F8 under opstart af XP? Her har du mulighed for at starte med
noget der hedder 'Logføring' slået til. Den funktion laver en fil ved
navn Ntbtlog.txt som du så senere kan undersøge.

PS. Kunne man lokke dig til at studere følgende side?
<http://usenet.dk/netikette/essentiel.html>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 17:59

Madsen skrev:

> PS. Kunne man lokke dig til at studere følgende side?
> http://usenet.dk/netikette/essentiel.html

Undskyld.
Det skulle have været denne:

Madsen.