MS Windows
briani 27239
Windows Messenger
Fra : Asix

Dato : 07-04-02 13:04

Hvordan er det man får det ikon/ program væk i XP?

Det været oppe for 1 uge siden, men jeg kan ikke finde det. Og efter
gen-gen- inst af Xp må jeg jo ha' det igen ,(

Asix

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-04-02 13:17

On Sun, 7 Apr 2002 14:03:57 +0200, "Asix" <bil@jagt.dk> wrote:

>Hvordan er det man får det ikon/ program væk i XP?
>
>Det været oppe for 1 uge siden, men jeg kan ikke finde det. Og efter
>gen-gen- inst af Xp må jeg jo ha' det igen ,(
>
>Asix

Start --> Kør --> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Jacob Olsen

Dato : 07-04-02 14:52

Eller bare gå ind i messenger og instillinger, og klik hak i kør ikke
messenger når computer starter ..

Fra : Ole Axelsen

Dato : 07-04-02 14:20

"Asix" <bil@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det man får det ikon/ program væk i XP?
>
> Det været oppe for 1 uge siden, men jeg kan ikke finde det. Og efter
> gen-gen- inst af Xp må jeg jo ha' det igen ,(

Start Regedit og fjern nøglen:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]"MSMSGS"="\
"C:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe\" /background"

Ser anderledes ud, hvis din XP ikke er dansk, men du finder det sikkert
alligevel. Bemærk: MSN bliver ikke afinstalleret. Den starter blot ikke
automatisk sammen med Windows. Samme resultat kan også opnås, hvis du
starter MSN og under indstillinger fjerner fluebenet i "Kør dette program
når Windows starter"

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.