Lyd på ECS K7S5A win98se
Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-02 11:57

Hej

Undskyld x-post, men problemet er måske det ene eller andet.

Jeg har netop prøvet win xp, og det var ikke sagen, så derfor
har jeg netop re-installeret win98se på en formateret disk.

Nu kan jeg ikke få lyd på mit on-board lydkort. Det
har virket for få timer siden på samme styresystem, men
ikke nu ? Jeg har installeret drivere fra min "bundkort-cd"
og kortet er fundet, installeret, og i enhedshåndtereingen, står
det som SIS 7012 Audio driver, og der står at enheden virker korrekt,
men jeg har ikke fået mit lille højtaler-ikon, og ingen lyd.

Alt vedr. lyd er nedtonet i win.

Jeg har prøvet en driver fra nettet til sis7012, men samme resultat ?

Kortet er tilsyneladende installeret korrekt, men ingen lyd ?

Morten

Fra : Gimmer

Dato : 07-04-02 15:16

stiket til højtaleren sidder i det grønne udtag?
vh Gimmer

Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-02 17:20

"Gimmer" <gimmer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> stiket til højtaleren sidder i det grønne udtag?
> vh Gimmer
> "Morten Larsen" <hos@larsen.dk> wrote in message

øh ja - jeg har ikke pillet ved andet end mit cd-drev, i forbindelse med
min "opgradering/nedgradering" og et stik der sidder forkert
vil næppe fjerne mit "højtaler-ikon" i win.

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-02 17:26

Mit problem er der ikke i win-me, som jeg benytter i skrivende stund, men
ikke er vild med, så nye ideer er velkommende.
I øvrigt fandt win-me lydkortet selv og jeg havde ikke fat i en eneste
driver.
(også på en formateret disk)

Hvad fa... er meningen ? Win 98se kan ikke, men Me kan uden hjælp ?

Morten