MS Windows
briani 27239
Lidt forskelligt....
Fra : Jacob Olsen

Dato : 07-04-02 11:27

1. - Når jeg lukker computeren, er alt o.k. indtil den siger "Windows
lukkes", så sker der ikke mere, den siger altså ikke; "Du kan nu slukke
computeren" (eller hvad det er den skal skrive). ligeledes med genstart

2. - Når jeg spiller musik CD fra CD Rom drevet bruger jeg jo Windows Media
player, det går også fint og med den lyd du hørte forleden, MEN der er med
mellemrum en høj PLING lyd !

Pentium 2 350 mhz
Asus P2b-atx motherboard

Fra : Gevaldi

Dato : 07-04-02 11:46

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3cb01efc$0$52652$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> player, det går også fint og med den lyd du hørte forleden, MEN der er med

Det var bedre du fortalte hvilket
OS du bruger.

/Gevaldi

Fra : Jacob Olsen