Hjælp til UT server setup
Fra : Los Lobotomys

Dato : 07-04-02 11:21

Hej
Vi er en lille klan på 10 mennesker som kalder sig undertakers der godt vil
igang igen med UT. Jeg skal stå for serveren men ved ikke meget om softwaren
dertil. Jeg ved man kan starte et spil fra UT af men har man ikke et
specifikt serverprogram til setups. Vi vil gerne kunne kører en Sniperserver
i stil med den på 199.103.180.59:7777 Dels kører de med en masse forskellig
maps ikke alle lige gode men det er ikke problemet. Sniper våbnet har en
feature når man sætter sig på hug eller hopper så skyder det ikke kun enkelt
skud men gentagne skud den feature vile jeg gerne have med ind over.
Problemet er jeg har skrevet til den klan der har serveren om assistance til
opsætning af en server i stil med deres men intet svar. Jeg vil hører i
dette forum om der var nogen der kunne hjælpe mig/os igang med links eller
programmer der er nødvendige for at få dette sat fornuftigt op.

1. Serverprogram hvilket et ?
2. Gentagne skud til sniper hvordan ?
3. Software til at hente maps ned man spiller på online?

Håber i har tiden ellers forsat god weekend

Mvh René Hansen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-04-02 12:36

Los Lobotomys wrote:

> Håber i har tiden ellers forsat god weekend

Der er lige blevet oprettet en nyhedsgruppe som omhandler alt Unreal
basseret og dermed også UT, kom ind i
dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal

Men ellers er et par hurtige svar:

1. UT kan startes som dedikeret server, programmet skal blot passe til
oprativsystemet (WinOS, MAC eller Linux) og serveren behøver ikke havde
et 3D kort da der ikke skal vises noget grafik.

2. Ingen anelse, men det må være en mutator så måske den kan findes på
www.planetunreal.com eller også spørg i den nye gruppe.

3. Formoder du mener hente et map som du har spillet på en server,
således at det står i din mapliste. Filerne ligge i cache mappen under
UT og samme sted findes en liste der fortæller hvilke af
indentifikationskoderne som passer med hvilke filnavne, den fil kan let
laves til en BAT-fil og så skal man blot flytte map filerne til de
passende mapper.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK