Problemer med IE 6.0
Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 07-04-02 10:04

Mit problem er, at når jeg går ind på nogle hjemmesider kommer alle
billederne ikke frem. Der kommer kun et tomt felt med et lille mærke oppe i
venstre side af feltet.
Hvad kan problemet være.
Jeg håber der er en dygtig og venlig sjæl der kan hjælpe mig med at løse
problemet.
På fårhånd tak.
Mvh.
Kurt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-02 13:42

Sun, 7 Apr 2002 11:04:29 +0200, skrev "Kurt Jørgensen"
<nancy.kurt@wanadoo.dk>:

>Mit problem er, at når jeg går ind på nogle hjemmesider kommer alle
>billederne ikke frem. Der kommer kun et tomt felt med et lille mærke oppe i
>venstre side af feltet

Prøv at tøm Temporary Internet Files, det kan sommetider hjælpe
på det utroligste i IE.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 18:11

Palle Lykke Ravn skrev:

> Jeg har samme problem og det har ikke virket at tømme Temporary
> Internet Files. Jeg vil blive meget glad hvis nogen kan give mig
> en løsning på problemet, jeg har forsøgt at genindstallere IE 6.0
> mange gange, og er efterhånden meget desperat.

Prøv evt. det der står beskrevet på denne side:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q283807

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-04-02 01:06

> Prøv evt. det der står beskrevet på denne side:
> http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q283807

Utroligt at man skal tvinges til at se alle sine billeder i IE, bare for at
kunne se en hjemmeside korrekt. Dårlig programmering...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 21:32

Kurt Jørgensen skrev:

> Jeg har ingen Norton programmer, men både Firewall og
> antivirus kørende.
> Kører endvidere Win 98 der bare funker.
> Hvad kan problemet være ??????

Jeg har tidligere oplevet at visse reklamer på hjemmesider bliver
fjernet af firewallen, eller rettere så var det Norton Interne tSecurity
der havde den funktion indbygget da jeg kørte med den. Den kunne
filtrere visse reklamebannere fra på hjemmesider så de blot bliver
erstattet af et blankt felt eller måske et felt med et rødt kryds i, men
at det ligefrem fjerner samtlige billeder fra en hjemmeside har jeg
aldrig set, men det er også begrænset hvor mange firewalls jeg har
prøvet.
En måde du kunne teste det på var jo at slukke for firewallen
midlertidigt og så se om du stadig har problemer på siden/siderne.

Madsen.

Fra : Kasper Okkels

Dato : 08-04-02 09:45

Jeg har også samme problem, og er godt og grundig irriteret over det. Så
vidt jeg kan lure, så er det fordi IE 6.0 ikke kan finde ud af hvilket
tegnsæt der skal bruges. Jeg kan ikke tvinge IE til altid at benytte
Vesteuropæisk (Windows), men den stiller sig selv over på Vesteuropæisk
(ISO), og så er det at problemet opstår. Er der nogen der ved, om man kan
tvinge alle sider til at åbnes med et Windows-tegnsæt?

Det er desværre ikke kun billeder, men også stylesheets der forpurres. Ofte
vil Googles [SØG]-knap ikke virke, når ISO-tegnsættet er valgt. Det er
mildest talt møgirriterende.

Kasper

Fra : Madsen

Dato : 14-04-02 01:15

Jesper G. Poulsen skrev:

> Utroligt at man skal tvinges til at se alle sine billeder i IE, bare
> for at kunne se en hjemmeside korrekt. Dårlig programmering...

Faktisk er de filformater der er nævnt på MS's side ikke associeret med
IE som standard i WinXP. De er associeret med 'Windows Picture and Fax
Viewer' og jeg oplever ikke problemer med at IE ikke vil vise billeder
på sider af den grund, men det kan så åbenbart være en årsag i visse
tilfælde.

Madsen.

Fra : Palle Lykke Ravn

Dato : 07-04-02 16:14

Svar.kun.i.nyhedsgruppen.-.tak!E-mails.besvares.ikke. writes:
> [...]

Files. Jeg vil blive meget glad hvis nogen kan give mig en løsning på
problemet, jeg har forsøgt at genindstallere IE 6.0 mange gange, og er

Med venlig hilsen

Palle

www.plr.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-02 18:14

Sun, 07 Apr 2002 17:14:22 +0200, skrev "Palle Lykke Ravn"
<plr@net.dialog.dk>:

> Jeg vil blive meget glad hvis nogen kan give mig en løsning på
>problemet, jeg har forsøgt at genindstallere IE 6.0 mange gange, og er
>efterhånden meget desperat.

Har I noget Norton Internet Security/Firewall/antivirus
installeret?

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 07-04-02 19:37

Hej Knud.

Fra : Palle Lykke Ravn

Dato : 07-04-02 21:16

Svar.kun.i.nyhedsgruppen.-.tak!E-mails.besvares.ikke. writes:
>Har I noget Norton Internet Security/Firewall/antivirus
>installeret?

Ja hele molevitten er indstalleret. Men det virkede fint dengang jeg havde
IE 5, det var først da jeg opdaterede til IE 6 at det gik galt, og siden
har jeg skulle reloade 5-6 gange for at kunne se en side 100%.

Som svar til Madsen kan jeg sige at jeg har forsøgt de ting der står nævnt
på: http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q283807
Men uden resultat.

Jeg håber stadig der er en derude som har en mirakelkur som kan løse mit
problem /-:

Med venlig hilsen

Palle

www.plr.dk

Fra : Palle Lykke Ravn

Dato : 07-04-02 21:25

Palle Lykke Ravn writes:
>Ja hele molevitten er indstalleret. Men det virkede fint dengang jeg
>havde IE 5, det var først da jeg opdaterede til IE 6 at det gik galt, og
>siden har jeg skulle reloade 5-6 gange for at kunne se en side 100%.

Jeg har prøvet at slå den fra og se om det hjalp, men det gjorde ingen
forskel )-:

Med venlig hilsen

Palle

www.plr.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-02 22:40

Sun, 07 Apr 2002 22:24:59 +0200, skrev "Palle Lykke Ravn"
<plr@net.dialog.dk>:

>Jeg har prøvet at slå den fra og se om det hjalp, men det gjorde ingen
>forskel )-:

Prøv at afinstaller Nortontingene, genstart og installer Norton
igen.

Der er et eller andet med, at Nortons sikkerhedsprogrammer ikke
registrerer korrekt, at det er IE 6, der er blevet opgraderet
til, når Norton er installeret før IE 6.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 11-04-02 09:27

> Der er et eller andet med, at Nortons sikkerhedsprogrammer ikke
> registrerer korrekt, at det er IE 6, der er blevet opgraderet
> til, når Norton er installeret før IE 6.

Er der nogen som kan henvise mig til et sted på nettet hvor dette ect. kan
bekræftes?

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-02 17:14

Thu, 11 Apr 2002 10:27:24 +0200, skrev "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnp@ofir.dk>:

>Er der nogen som kan henvise mig til et sted på nettet hvor dette ect. kan
>bekræftes?

Ja, på deres hjemmeside, f.eks.
http://makeashorterlink.com/?Y39222BA

Fra : Shapira

Dato : 07-04-02 22:47

Har du haft problem før den 28/3/2002?

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 08-04-02 13:55

Hej Shapira.
Nej jeg har kørt med IE 6.0 gennem lang tid, men pludselig opstod problemet.
Mvh.
Kurt

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 09-04-02 22:34

> Nej jeg har kørt med IE 6.0 gennem lang tid, men pludselig opstod
> problemet.

Hvorfor bruger i ikke opera?
Larsen

Fra : Palle Lykke Ravn

Dato : 08-04-02 01:11

Svar.kun.i.nyhedsgruppen.-.tak!E-mails.besvares.ikke. writes:
>Prøv at afinstaller Nortontingene, genstart og installer Norton
>igen.

Det har jeg prøvet, desværre uden resultat )-:

Med venlig hilsen

Palle