MS Windows
briani 27239
Slettede adgangskoder
Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-04-02 09:45

Hej Nyhedsgruppe

Jeg har en PC med win2000 hvor alle bruger er blevet slettet, findes der en
måde hvorpå jeg kan få kontakt igen, og få oprettet brugere.???

Håber nogen kan hjælpe mig.

mvh
kim

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-04-02 23:44

"Kim Kristensen" <kik@post.tele.dk> wrote in message

> Jeg har en PC med win2000 hvor alle bruger er blevet slettet,
findes der en
> måde hvorpå jeg kan få kontakt igen, og få oprettet brugere.???

Opret nye brugere svarende til de slettede, og flyt data (som jeg
går ud fra ikke er slettet) fra deres gamle profiler til de nye.

Niels

Fra : Simon Kamber

Dato : 10-04-02 15:04

On Wed, 10 Apr 2002 00:43:52 +0200,
=?iso-8859-1?Q?Niels_P_S=F8nderskov?= <npsonder@hotmail.com> wrote:

>Opret nye brugere svarende til de slettede, og flyt data (som jeg
>går ud fra ikke er slettet) fra deres gamle profiler til de nye.
Hans problem er jo netop at han ikke kan oprette nye brugere, da alle
de andre er blevet slettet og han dermed ikke kan komme ind på
computeren(så vidt jeg forstod)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-04-02 01:13

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> wrote in
message news:3cb4427d.5216320@news.sunsite.dk...

> Hans problem er jo netop at han ikke kan oprette nye brugere,
da alle
> de andre er blevet slettet og han dermed ikke kan komme ind på
> computeren(så vidt jeg forstod)

For mig er brugere forskellige fra administratorer, men hvis du
har ret og problemet i virkeligheden er, at man ikke kan logge på
som administrator, så skal man vist til at have gang i
specialværktøjer. Så galt har jeg heldigvis ikke været faren -
endnu.

Niels