Score CD
Fra : [4600] James Rune Ha~

Dato : 07-04-02 02:15

Jeg er ved at lave den perfekte SCORE cd til bilen som. Den skal spille når
man har en pige med ude at køre.

Nogle der har nogle iderer til hvad der skal være på den. Det skulle gerne
være den slags numre som er "følsomme" og som de "falder" for..

Jeg kan nok selv hente numrene men skal bare bruge titler.
Kom med dig bud

Fra : Pipeline

Dato : 07-04-02 03:04

"Somebody" Depeche Mode

--
Hilsen/Regards
Pipeline

....There are flies on the windscreen...

Fra : Thomas H.

Dato : 07-04-02 09:43

"[4600] James Rune Hansen" <james@jemmer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle der har nogle iderer til hvad der skal være på den. Det skulle gerne
> være den slags numre som er "følsomme" og som de "falder" for..

Manowar - Woman be my slave
Preben Kaas og Jørgen Ryg - Hvad skal vi med kvinder?

;oD

Fra : Peter G.

Dato : 07-04-02 12:24

In article <a8p0nr$9nq$1@sunsite.dk>, Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote...

> "[4600] James Rune Hansen" <james@jemmer.dk> skrev i en meddelelse

> Manowar - Woman be my slave
> Preben Kaas og Jørgen Ryg - Hvad skal vi med kvinder?
>
> ;oD

Hehehe

Rolling Stones - Under My Thumb
Ryan Adams - Nobody Girl
Ryan Adams - Come Pick Me Up
Afghan Whigs - What Jail Is Like
Bob Dylan - Most Likely You'll Go You Way (And I'll Go Mine)
B. B. King - Never Trust A Woman

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-04-02 17:58

> Manowar - Woman be my slave
> Preben Kaas og Jørgen Ryg - Hvad skal vi med kvinder?

AC/DC:
Can i sit next to you girl
She's got the jack
Little lover
She's got balls
You shook me all night long
Whole lotta rosie
Ballbreaker
Stiff upper lip

/Martin Helbo

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-04-02 09:44

"[4600] James Rune Hansen" <james@jemmer.dk> wrote in message
> Jeg er ved at lave den perfekte SCORE cd til bilen som. Den skal spille
når
> man har en pige med ude at køre.

Brian! ... (musik scorer ikke ... du gør)

mvh
Kim Frederiksen

Fra : [4600] James Rune Ha~

Dato : 07-04-02 11:39

He he.. det hjælper altid.

James

Fra : Peter Baun

Dato : 07-04-02 10:04

"Sorrow" med David Bowie, "Need your Love So Bad" med Gary Moore eller
Fleetwood Mac, "Wonderfull Tonight" med Eric Clapton, "Faithfull" med Walter
Trout and The Radicals bl.a.

---

Fra : Flemming

Dato : 07-04-02 10:49

On Sun, 7 Apr 2002 03:15:13 +0200 "[4600] James Rune Hansen"
<james@jemmer.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Nogle der har nogle iderer til hvad der skal være på den. Det skulle gerne
> være den slags numre som er "følsomme" og som de "falder" for..

Hvad med:

Roxette - it must have been love
George Michael - careless whisper
Westlife - I have a dream
Culture Club - Colour by numbers
Paul Young - Senza Una Donna
Boyzone - No matter what
Savage Garden - I Knew I Loved You
Eran DD - Wake up with you
Madonna - You must love me
Maanam - kocham cie kochanie moje
News - Jeg elsker dig
Anne Linnet - smuk og dejlig
Innocent blood - Den første gang
Jackson 5 - I'll be there
Come what may - fra filmen Moulin Rouge

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Kim Petersen

Dato : 07-04-02 13:04

Mæ å min kadett med L:Ron:Harald.

Undkyld at jeg kom til at svare privat første gang - nogle gange klikker jeg
først og ser mig for bagefter

Fra : Troels

Dato : 07-04-02 15:09

> Jeg kan nok selv hente numrene men skal bare bruge titler.
> Kom med dig bud

Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'Aime...Moi Non Plus

så sku' den vist være hjemme

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-04-02 15:27

"[4600] James Rune Hansen" wrote:

> [...]
>
> Nogle der har nogle iderer til hvad der skal være på den. Det skulle gerne
> være den slags numre som er "følsomme" og som de "falder" for..

Hvis du er den selvsikre type:
Trussetyven - Jeg er bare så god

Hvis du er den generte følsomme type:
Kasanova Keld - Kasanove Keld

Så skulle den vist være hjemme. Men vent med at sætte det på til I holder ind
til siden. Det vil højst sandsynligt resultere i at pigen kaster sig frådende
og bøvsende over dig og det kan jo nemt blive farligt ude på vejene.

/Robert

Fra : Christian Muus

Dato : 07-04-02 16:54

> [...]
> være den slags numre som er "følsomme" og som de "falder" for..
>
> Jeg kan nok selv hente numrene men skal bare bruge titler.

Saybias musik holder vel meget godt

Christian

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-04-02 17:02

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> Saybias musik holder vel meget godt

Ihvertfald hvis hun er teenager og er letmodtagelig overfor hype

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 07-04-02 17:11

> Ihvertfald hvis hun er teenager og er letmodtagelig overfor hype

Jeg tænkte det samme, men turde ikke sige det efter jeg var ved at blive
stenet sidst jeg sagde noget om Saybia...

/Troels

Fra : Kim Petersen

Dato : 07-04-02 19:29

> Jeg tænkte det samme, men turde ikke sige det efter jeg var ved at blive
> stenet sidst jeg sagde noget om Saybia...

Sandheden er ilde hørt

Fra : Christian Muus

Dato : 07-04-02 18:19

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> "Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
>
> Ihvertfald hvis hun er teenager og er letmodtagelig overfor hype

Jeps, jeg var egentlig også bare objektiv. Har i øvrigt også den holdning,
at Saybia er alt for overhypede.

Christian

Fra : AJC

Dato : 07-04-02 22:15

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> "Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
>
> Ihvertfald hvis hun er teenager og er letmodtagelig overfor hype

Okay, nu begynder I vel ikke igen med Jeres mærkelige angreb på Saybia og
deres tilhængere. Jeg har før sagt, hvad jeg mener og gider ikke at blive
ved med at gentage det!.

Mvh
AJC. (Som GODT kan lide Saybia og altså IKKE er teenager!).

Fra : Christian Paulsen

Dato : 07-04-02 22:34

> Okay, nu begynder I vel ikke igen med Jeres mærkelige angreb på Saybia og
> deres tilhængere. Jeg har før sagt, hvad jeg mener og gider ikke at blive
> ved med at gentage det!.

Lad mig anbefale dig at læse indlæggene igen. Saybia er et garageband der
tilfældigvis fik besøg af en A&R´er fra EMI-medley.

De er ikke Danmarks svar på Suede, Stereophonics or what ever. De har lavet
en plade som Vesterbro Ungdomsklub kunne lave bedre, endda teksten. Okay,
Danmarks bud til Internationale MGP er værre, men...

/cp
kgl. Saybia-kritiker

Fra : AJC

Dato : 08-04-02 21:55

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en plade som Vesterbro Ungdomsklub kunne lave bedre, endda teksten. Okay,
> Danmarks bud til Internationale MGP er værre, men...

Nej, heldigvis er de meget forskellige fra Suede og Stereophonics, grupper
som efter min mening ikke har ret meget at byde på!.

Mvh
AJC (som stadig holder fast ved at Saybia pt. er Danmarks bedste band!).

Fra : Christian Paulsen

Dato : 07-04-02 22:31

> Ihvertfald hvis hun er teenager og er letmodtagelig overfor hype

....og som måske har et par høreværn på når de kommer til omkvædet i "The
Second You Sleep"!

/cp
- kgl. Saybia-kritiker

Fra : Kasper Aae

Dato : 08-04-02 16:25

<james@jemmer.dk> wrote:

> [...]
>være den slags numre som er "følsomme" og som de "falder" for..
>
>Jeg kan nok selv hente numrene men skal bare bruge titler.

Hvis det var mig, ville jeg vælge en af de fede house cd'er fra Naked
Music Recordings. Evt. "Blue Six - Beautiful Tomorrow" eller en at
Nude Dimensions opsamlingerne.

www.naked-music.com

--
Kasper Aae