Søgemaskine
Fra : Thomas

Dato : 01-02-01 01:19

Problem:

Jeg har fået en html kode fra www.atomz.com på en søgemaskine til
min side.
Det eneste jeg kan få frem er koden og ikke det søgefelt der
gerne skulle stå.

Hjælp?

MVH

Thomas

Fra : Jakob Andersen

Dato : 01-02-01 01:35

"Thomas" <cathan@mail.dk> wrote
> Jeg har fået en html kode fra www.atomz.com på en søgemaskine til
> min side.
> Det eneste jeg kan få frem er koden og ikke det søgefelt der
> gerne skulle stå.

Har du et link til en side med problemet? Dette er lidt som at lede efter en
nål i en høstak.
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-02-01 02:08

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> "Thomas" <cathan@mail.dk> wrote
>
> Har du et link til en side med problemet? Dette er lidt som at lede efter
en
> nål i en høstak.

det er vel egentlig sværere, er det ikke ?

:)

/Jesper

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 01-02-01 09:20

>"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message

Er der nogen der har en fornuftig forklaring på hvorfor jeg ikke kan se
det indlæg?

Jeg plejer at kunne se Jakobs indlæg, og så vidt jeg ved har CC(som jeg
bruger) ingen filtrering på udefrakommende indlæg. (Og jeg ved heller
ikke om der er noget galt med indlægget)

Andreas Kleist Svendsen
http://whitehat.dk/nautilus/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-01 05:33

Thu, 01 Feb 2001 08:20:21 GMT, skrev a_svendsen@hotmail.com (Andreas
Kleist Svendsen):

>Jeg plejer at kunne se Jakobs indlæg, og så vidt jeg ved har CC(som jeg
>bruger) ingen filtrering på udefrakommende indlæg. (Og jeg ved heller
>ikke om der er noget galt med indlægget)

Det hænder, at der smutter et indlæg eller er længe undervejs.
TeleDanmarks newsserver har f.eks. først fået dit efter kl. 03.40 her
torsdag nat/fredag morgen.

Indholdet i det savnede indlæg er:

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 03-02-01 12:52

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> udtrykte:

>Det hænder, at der smutter et indlæg eller er længe undervejs.

Ok.

>TeleDanmarks newsserver har f.eks. først fået dit efter kl. 03.40 her
>torsdag nat/fredag morgen.

Det har været ret længe undervejs.

Andreas Kleist Svendsen
http://whitehat.dk/nautilus/

Fra : John Sahl

Dato : 01-02-01 08:00

"Thomas" <cathan@mail.dk> wrote in message
> Hjælp?

Du har vel bare copy/pasted det ind i Frontpage i stedet for at indsætte
det korrekt i koden?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Rasmus Weber

Dato : 02-02-01 01:35

<snip>
| Jeg har fået en html kode fra www.atomz.com på en søgemaskine til
| min side.
| Det eneste jeg kan få frem er koden og ikke det søgefelt der
| gerne skulle stå.
</snip>

Det kode du får skal du indsætte i html koden til din side.
Det skal ikke bare copy&pastes ind i frontpage

--
-Rasmus '[DEL]Phuego' Weber
weber@we-st.dk