Mbus Vrøvl med 3210
Fra : Torben Hansen

Dato : 01-02-01 00:19

Davs !

Jeg har købt et nyt Mbus Kabel til min Nokia 3210 hos T.Hansen

Men når nu jeg sætter det Rigtigt i min com port ( lige meget hvilken com
port ) og montere det rigtigt på min Nokia 3210,
så virker intet, det vil sige at lige meget hvilket nokia program jeg henter
og prøver at skabe forbindelse med får jeg beskeden
" Phone not connected " , de 2 programmer som jeg har prøvet mest med er
flg.

PC Local
Nokia Tool v1.0

Det kan vel ikke passe at man skulle modtage et defekt kabel idag fra
T.Hansen eller hva´ ???

Eller kan det være mine com porte som skal indstilles anderledes ???

Nogle gode idé´er til hvad og hvor problemet kan være ???

Hilsen

Torben Hansen

Fra : Hugotit

Dato : 01-02-01 03:42

Hejsa.
Er du sikker på at stikket sidder rigtig i telefonen,det kan godt drille
lidt,kanten skal gå ud over siden og stikket skal "kantes" lidt for at sidde
rigtigt.
Held & Lykke

--
Hugotit