IE 5.0, 5.5. eller 6.0 - råd ønskes
Fra : slet WBB9N

Dato : 06-04-02 20:58

Hej NG!
Jeg går og overvejer om det er på tide at opgradere min go'e gamle IE
5.0 til enten 5.5 eller 6.0. Sidste gang, jeg opgraderede, endte det
med en formatering af hele systemet, så denne gang vil jeg lige høre,
hvad andre kan råde mig til!
Cass

Fra : Leony

Dato : 07-04-02 14:01

"slet WBB9N" <cassandra@WBB9Nmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 5.0 til enten 5.5 eller 6.0. Sidste gang, jeg opgraderede, endte det
> med en formatering af hele systemet, så denne gang vil jeg lige høre,

Det du får ved en opgradering er sikkerhedsrettelser og måske ekstra
funktioner.
Hvis du synes at din 5'er kører godt og du kan leve uden sikkerheden og
funktionerne så er der vel ingen grund til at opgradere.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 11-04-02 21:09

Efter at have haft problemer med IE og billedvisning prøvede jeg foreslaget
fra Henrik her på gruppen og det virker bare helt fint.
Mvh
Kurt
Sitat"
Jeg havde fornyligt opgraderet til IE6 fra IE5.5 på win98se. Efter denne
opgradering oplevede jeg en del fejl. Primært i forbindelse med billed
visning og mit netbank. Da der tilsyneladende ikke var nogen løsning på
dette problem og minne muligheder for at gendanne den tidligere
konfiguration med IE5.5, var forsvundet under tilføj/fjern programmer af en
eller anden ukendt årsag. Så jeg desværre ikke så mange muligheder udover en
formattering. Men da jeg tilfældigvis kommer forbi siden
http://www.98lite.net/98lite.html Ser jeg et program (IEradicator) som
skulle være i stand til afinstallere IE, hvor efter man så skulle være i
stand til at geninstallere en tidligere version af IE. Og mindsandten om det
ikke virkede og sparede mig for en formattering!
Iøvrigt efterlader det OE indtakt!

mvh
henrik
Sitat slut"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-04-02 09:27

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> Det du får ved en opgradering er sikkerhedsrettelser og måske ekstra
> funktioner.

Hvis man henter de rettelser der er til 5.01, så er den skam lige så sikker
som 6.0

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kasper Okkels

Dato : 08-04-02 09:46

Hvis du har Nortonprogrammer og windows 98, så skal du i hvert fald være
påpasselig med en opgradering til IE 6.0. Se tråden ovenfor.

Kasper