Ford Fairlane
Fra : Kim Grandjean

Dato : 06-04-02 20:13

Så skete det vidunderlige...

Anrew Dice Clay i sin glansrolle,
Ford Fairlane - Rock'nRoll Detective er udkommet på REG2 DK DVD.

Synes ikke det havde være oppe her, og der må da være andre end mig der
betragter dette som en stor ting.

Venligst
Kim

"Talking to Zu Zu Petals was like masturbating with a cheese grater -
Slightly amusing - But mostly painful".

Fra : Jesper

Dato : 06-04-02 22:38

Kim Grandjean <coolion@mailme.dk> wrote:

> [...]
>
> Venligst
> Kim
>
> "Talking to Zu Zu Petals was like masturbating with a cheese grater -

En af de 10 morsommeste film der nogensinde er lavet, scenen med den
hængte koalabjørn manglede desværre i TV udgaven, men var med i den
danske videoudgave.
--
Jesper.
"Når svenskene laver historiske film dør man, når danskerne

Fra : Silver

Dato : 06-04-02 23:33

"ahh the boys at the garage brougt my baby back".....BIIIP BIIIP.....BOUM og
ford flyver baglæns ind i hækken....en af de sjoveste scener i den film
syntes jeg hehe

Mvh
Silver

Jesper <no@mail.bs> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1fa8s85.3frz17ym687zN%no@mail.bs...

Fra : Per Sandholt

Dato : 06-04-02 23:50

Ford Fairlane rules!!!

Fra : Esben

Dato : 07-04-02 00:14

"Kim Grandjean" <coolion@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ford Fairlane - Rock'nRoll Detective er udkommet på REG2 DK DVD.
>
> Synes ikke det havde være oppe her, og der må da være andre end mig der

Clint Eastwood? I fucked him.

--
Esben

Fra : Michael Westi

Dato : 07-04-02 02:54

"Who did all the work in bed"

Michael

Kim Grandjean <coolion@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3caf48c1$0$52654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-04-02 18:35

Ja, jeg kan kun sige een ting... Booty Time, Booty Time... across the USA!

Well, jeg kunne vel egentlig sige mere men det vil jeg lade være med

Tenz.

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 08-04-02 15:28

"....We just want to be held....."

Mmm.............. two swedish blondes...... he he

-- HEJ
..................Un-BEEP-belivable...

Fra : Mørch

Dato : 08-04-02 23:02