MS Windows
briani 27239
WinXP slukker ikke min computer?
Fra : Michael Thuesen

Dato : 06-04-02 19:31

Når jeg lukker windowsXP ned, slukker min computer ikke, men skriver bare
"nu kan du slukke computeren"....Kan man ikke få den til selv at slukke?

MT
__________________________________________________________________ Michael
Thuesen ICQ#: 67185307 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 06-04-02 19:40

Hej. Jeg har det samme problem....efter jeg installerede Tweak-Xp...skriver
den "Nu kan du slukke computeren"......Hilsen Jacob

Fra : Rasmus Rene Thomsen

Dato : 06-04-02 20:21

Hejsa

Du skal i Control Panel finde Power Options og under fanen APM sætte v i
"Enable Advanced Power Management Support" det virkede i W2k så mon ikke
det også virker i XP

Vh
Rasmus

[X]

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 06-04-02 20:44

Jo....mit problem er bare at "APM" funktionen er væk.
Spooky...og jeg har prøvet i BIOS'en, men det virker ikke'.

Hilsen Jacob

"Rasmus Rene Thomsen" <rasmus.rene.thomsen@min-postkasse.dk> skrev i en
meddelelse news:3caf4a9a$0$5268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Rasmus Rene Thomsen

Dato : 06-04-02 20:51

Den plejere at forsvinde i windows hvis APM er disabled i biosen

Vh
Rasmus

Fra : Michael Thuesen

Dato : 06-04-02 22:52

> Du skal i Control Panel finde Power Options og under fanen APM sætte v i
> "Enable Advanced Power Management Support" det virkede i W2k så mon ikke
> det også virker i XP

Yes...virker fint!
Tak for hjælpen.