FT 1801 CD
Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-04-02 19:20

Hej.

Jeg har problemer med at bruge den indbyggede søgefunktion: Find
indtastning.

Når jeg indtaster et amt, herred eller sogn og trykker på "Søg", får jeg
følgende fejlmelding:

Filen "q:\prg\ddd2 ok\kipdata.txt" findes ikke.

Er der nogen, der nikker genkendende til dette?

På DDD3 CD'en er der en mappe med Dokfiler, men det er der ikke på 1801
CD'en. Burde der være det?

Venlig hilsen
Arne

Fra : Niels H. Nielsen og ~

Dato : 07-04-02 21:14

Hej Arne
Jeg sender dig en brugervejledning som jeg tidligere har sendt andre her på
NG med samme problemer. Du får den direkte
Mvh.
Niels H Nielsen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 07-04-02 23:15

Arne Nielsen <arnen@post3.tele.dk> skrev Sat, 06 Apr 2002 20:19:53 +0200

>Filen "q:\prg\ddd2 ok\kipdata.txt" findes ikke.

Denne sti findes ikke på cd-rommen. Har du kopieret det over på
harddisken, eller på en anden cd-rom, eller.?

Iøvrigt er DDD2 ikke særudgaven med 1801 tællinger, men derimod
forgængeren for DDD3.

>På DDD3 CD'en er der en mappe med Dokfiler, men det er der ikke på 1801
>CD'en. Burde der være det?

Ja.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Arne Nielsen

Dato : 08-04-02 20:09

Tak for svarene.

Jeg har i mellemtiden også spurgt DDA, og der fik jeg følgende svar:

"Ud fra din beskrivelse lyder det til, at programmet ikke søger i det
rigtige bibliotek/folder/mappe. Du skal gøre følgende: vælg menupunktet
'Indstillinger', klik på knappen med de tre ... ud for 'Vælg andet
bibliotek'. Find derefter dit cd-rom drev frem og klik på gem og OK.
Programmet skulle nu gerne søge på din cd-rom. Ellers gentag proceduren."

Det virker!

Venlig hilsen

Arne