Nokia 6510 > Nokia 8310
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 06-04-02 18:16

Hey...

Overvejer at købe en af disse mobiler!

Har læst her et sted at der er forskel på menu-opbygningen på de 2! Hvordan
udarter det sig og hvilken er bedst?

Hvad så generalt - hvilken er så bedst?

Hvilke spil er på 6510'eren?

På forhånd tak...

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 06-04-02 18:55

> Overvejer at købe en af disse mobiler!
Fint valg... Lækre telefoner osv.
> Har læst her et sted at der er forskel på menu-opbygningen på de 2!
Hvordan
> udarter det sig og hvilken er bedst?
Ved det ikke helt eksakt men ved at 8310 har den samme opbygning som 8210
(og andre...)
> Hvad så generalt - hvilken er så bedst?
8310 kommer med Headset det gør 6510 ikke..
6510 har en bedre kalender end 8310...
Synes (det tror jeg også at Nokia har tænkt da de lavede den..) at 8310 er
til den unge befolkning med fede farver og lidt at blære sig med. 6510 er
lidt mere til forretningsmanden der gerne vil have noget stilfuldt og flot
på samme tid med eks. en god kalender...
> Hvilke spil er på 6510'eren?
Der falder jeg i og tror 8310'eren er noget for dig... Måske forstår jeg
dine bagtanker forkert... Men en der tænker på spil i en telefon skal nok
tage den der er til det omrade (8310 = unge = måske dig?) Ved godt der
sikkert er en masse der køber telefon på det grundlag... Det er i mit hovede
som at købe en 3310 istedet for 6210 fordi der er flere spil, covers og
billedbeskeder......

Mvh.
Hans-Jacob
(hmmm 14 år og køber ikke en telefon pga. billedbeskder og andet
ballade....)

Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 19:54

Hans-Jacob Møgelmose skrev

> [...]
hovede
> som at købe en 3310 istedet for 6210 fordi der er flere spil, covers og

Hvis man skal have en spil telefon skal det være en med en stor hukommelse
til lagring af spil, og JAVA til at downloade dem med. Med JAVA kan du putte
nye ting i telefonen.
Jeg regner med at jeg skal have en SIEMENS M50 da den har GPRS og JAVA. Det
er lige mig (en ung en) LOL*

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 20:45

"[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> wrote in message

> Jeg regner med at jeg skal have en SIEMENS M50 da den har GPRS og JAVA.
Det
> er lige mig (en ung en) LOL*

har du ikke lige fået dig en T65´er ?

Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 22:43

Bjarke Hansen skrev

> har du ikke lige fået dig en T65´er ?

Og hvad så, den er kun til midlertidig brug. T65 har sku overasket mig,
efter alt det lort jeg høre så er jeg godt tilfreds afligveld... LOL God
telefon. Jeg vil bare gerne have en M50 når den udkommer, sener skulle den
også kommer med farveskærm - også er der en mere godt frund til at købe
den... M50 skulle blive lavet til masse markedet så jeg regner med at kunne
få rimelig meget for pengene ved køb af en M50. Men nu må vi jo se... For
der er ikke kommet så mange informationer på siemens hjemmeside i nu, men
det kommer veld.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 06-04-02 20:17

> Fint valg... Lækre telefoner osv.
--
Jah...men synes bare de er RIMELIG dyre! Hvornår falder sådanne modeller
egentlig lidt i pris?

--
Det er jo jeg heller ikke kan forstå! Læste det bare i et gammelt topic
herinde!

> [...]
> lidt mere til forretningsmanden der gerne vil have noget stilfuldt og flot
> på samme tid med eks. en god kalender...
Jaeh...men hvordan er betjeningen på telefonerne i forhold til hinanden?

> [...]
> tage den der er til det omrade (8310 = unge = måske dig?) Ved godt der
> sikkert er en masse der køber telefon på det grundlag...
Indrømmet...JEG ER 17 år, og vil gerne ha' en smart telefon =)

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 07-04-02 10:34

> Jaeh...men hvordan er betjeningen på telefonerne i forhold til hinanden?
Kan du huske 8210? Lækker betjening selvom telefonen var meget lille... Det
har de overført fint på begge modeller!

> Indrømmet...JEG ER 17 år, og vil gerne ha' en smart telefon =)
Det er sq også fair nok.... Er selv 14 men er gået fra det med spil jeg
bruger dem sgu for lidt til at jeg gider....
Har haft en del telefoner bla. 5110, 6 x 3210, 8210, Siemens C45 og har en
M35 ligenu fordi jeg ikke har fået købt min nye fon endnu (5210 er gået hen
og blevet glad for det med at man kan tage dem med til fest og tabe dem på
gulvet uden der sker noget....)

--
Mvh.
Hans-Jacob

Medlem af TNKD

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 07-04-02 11:03

> [...]
hen
> og blevet glad for det med at man kan tage dem med til fest og tabe dem på

Har oxo selv haft en del;

Motorola d520
Alcatel One Touch Easy HF
Nokia 5110
Nokia 3210
Nokia Siemens C35i
Nokia 3210
Nokia 8210
Nokia 3310
Nokia 6210
Nokia 3310

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-04-02 13:48

On Sat, 6 Apr 2002 19:55:13 +0200, "Hans-Jacob Møgelmose"
<zster87@FJERNmsn.com> wrote:

hvordan er det med adressebogen - giver den samme mulighed som
7110'eren - dvs. at man kan lægge en masse numre ind under samme navn.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kristian Svane

Dato : 07-04-02 22:24

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvordan er det med adressebogen - giver den samme mulighed som
> 7110'eren - dvs. at man kan lægge en masse numre ind under samme navn.

Jep =)

Hilsen Kristian

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-04-02 08:41

On Sun, 7 Apr 2002 23:24:20 +0200, "Kristian Svane" <swan@nitro.dk>
wrote:

>Jep =)

Kan alle de nyere Nokia det? Min 7110'er står til en udskiftning og
det er helt klart det største parameter jeg vil gå efter når den skal
udskiftes - samt at den kan sættes i total håndfri i bilen.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-04-02 11:31

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> wrote:

>Kan alle de nyere Nokia det? Min 7110'er står til en udskiftning og
>det er helt klart det største parameter jeg vil gå efter når den skal
>udskiftes - samt at den kan sættes i total håndfri i bilen.

De fleste nyere telefoner har mulighed for op til fem numre per kontakt.
Dog ikke low-end telefoner som 33xx.

Kun 6210 og 6310 vil passe til din håndfri installation.

Peter