Patrician II: Hvad gør man med et skatteko~
Fra : --=([ Cerberus the H~

Dato : 06-04-02 18:44

Sidder og møfler lidt rundt med Patrician II. Fra en flok informers har
jeg fået stykket et skattekort sammen, men hvad gør jeg med det?

Der er jo ikke ligefrem nogen mulighed for at dykke efter skatte eller
så'n...

Nogen ideer?

Cerb

--
Visit my website, Cerberus' Hot Spot:
http://www.geocities.com/cerberus_hotdog

Fra : Pitz

Dato : 06-04-02 21:30

Du sejler bare ud til det sted der er markeret med et kryds og så kommer der
en besked om at du har fundet en skat.

--
Peter Christiansen
http://www.pitz.dk/