T65 og brumme reparation
Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 16:23

Er det gratis at få fikset brumme fejlen, i en anden butik.

Jeg mener: Min
T65 er fra Elgiganten, hvis jeg tager i til en bluuetel (eller anden butik
med) Ericsson udannet medarbejder vil de så gøre det gratis.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : **TRADS**

Dato : 06-04-02 21:33

Du skal køre til et service center..og der gør de det ganske gratis ( under
garentien ). Og bliver rep. på
ca 10 min
Køre du til evt. ElGiganten. Sender de den bare til et Service center hvor
du så efter små 14dg får den tilbage...

Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 22:45

**TRADS** skrev

> Du skal køre til et service center..og der gør de det ganske gratis (
under
> garentien ). Og bliver rep. på
> ca 10 min

Hvor finder jeg et service senter nær Viborg eller Randers?
Og kan jeg bruge garatien fra Elgiganten hos service centeret?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Nick

Dato : 07-04-02 07:24

> **TRADS** skrev
> under
> Hvor finder jeg et service senter nær Viborg eller Randers?
> Og kan jeg bruge garatien fra Elgiganten hos service centeret?

www.teleservice.com anviser København, Esbjerg, Århus, Odense og Ålborg.
Desuden et "døgncenter" på Kbhs Hovedbanegård. Og så har de afdelinger i
Portugal, Schweiz, Tyrkiet, Tyskland og Østrig.

Ring dog og aftal at du sender fonen i en pakke. De laver den jo samme dag
som de får den, så du burde kunne have den tilbage efter 2-3 dage. Eller kør
hen til dem. De har straksservice mellem kl. 9 - 15 tror jeg nok.

Så får du også R4A...

/Nick

Fra : **TRADS**

Dato : 07-04-02 09:12

> Hvor finder jeg et service senter nær Viborg eller Randers?
> Og kan jeg bruge garatien fra Elgiganten hos service centeret?

Jeg bor selv i Randers...Og her køre du bare til Teleringen ( poul Tarp). De
ordner den på 10min (på garantien)
http://www.krak.dk/SCRIPTS/kortvisningsside.asp?KNR=201273

Fra : [88xx]me

Dato : 07-04-02 11:53

**TRADS skrev

> Jeg bor selv i Randers...Og her køre du bare til Teleringen ( poul Tarp).
De
> ordner den på 10min (på garantien)
> http://www.krak.dk/SCRIPTS/kortvisningsside.asp?KNR=201273

Godt for jeg skal til Randers på Torsdag. Men opdatere de også softwareen
eller skal jeg bede/måske betale for det. Eller er det noget de gør pr.
automatik?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : **TRADS**

Dato : 07-04-02 18:16

> Godt for jeg skal til Randers på Torsdag. Men opdatere de også softwareen
> eller skal jeg bede/måske betale for det. Eller er det noget de gør pr.
> automatik?

Næsten pr auto.... men lige minde dem om det.Og det er gratis..

Fra : [88xx]me

Dato : 07-04-02 20:45

**TRADS**

> Næsten pr auto.... men lige minde dem om det.Og det er gratis..

Godt så vil jeg prøve at slå et smut forbi der...

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail