MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gendanne data som er røget _ud_ af papirku~
Fra : Henning Lund

Dato : 06-04-02 16:21

kan man det, hvis nu f.eks der ved en fejl bliver slettet noget der ligger i
papirkurven er det så væk forever, eller kan det findes igen?

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Madsen

Dato : 06-04-02 16:46

Henning Lund skrev:

> kan man det, hvis nu f.eks der ved en fejl bliver slettet noget der
> ligger i papirkurven er det så væk forever, eller kan det findes igen?

Så skal du have fat i et program som EasyRecovery Pro f.eks. Du kan
sikkert stadig redde filen, men jo mere du bruger disken, jo mindre
bliver chancerne for at du kan få filen tilbage igen.

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 06-04-02 17:02

Madsen skrev:

> Så skal du have fat i et program som EasyRecovery Pro f.eks. Du kan
> sikkert stadig redde filen, men jo mere du bruger disken, jo mindre
> bliver chancerne for at du kan få filen tilbage igen.

Ok det var fordi knægten gik hen og flyttede en af hans mapper i
papirkurven, det skulle den ikke have været, så der røg lige en del han ikke
så gerne ville af med, jamen så må jeg på jagt efter det program.
Tak for svaret.

Fra : Madsen

Dato : 06-04-02 17:28

Henning Lund skrev:

> [...]
> papirkurven, det skulle den ikke have været, så der røg lige en del
> han ikke så gerne ville af med, jamen så må jeg på jagt efter det

Der findes flere typer programmer af den slags, men noget tyder på at
mange har gode erfaringer med EasyRecovery Pro så det er nok det jeg vil
anbefale, selvom jeg ikke har personlig erfaringer med den slags
programmer.
Jeg har også hørt godt om 'Lost and Found', 'GetDataBack' og 'Tiramisu'.

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 06-04-02 18:31

Madsen skrev:

> [...]
> programmer.
> Jeg har også hørt godt om 'Lost and Found', 'GetDataBack' og

Ja nu er knægten taget i byen så må jeg sidde og rode med skidtet, han
truede ellers med at smide pcén ud og sætte ild til den, men mon han ikke
skulle tænke lidt selv inden han giver pcén skylden )
Never mind easyrecovery står på fulde damp nu, så jeg ser hvor meget jeg kan
redde.