Nogen der kender dette nummer?
Fra : Daniel Andersen

Dato : 31-01-01 23:32

OK - Vil ligge ud med at sige at oplysningerne jeg har er temmeligt
sparsomme...

Det drejer sig om et nummer jeg har hørt tidligere, men aldrig kendt titlen
på (Sikkert et start 90'er nummer eller deromkring!) - Hørte det så igen,
som man nu engang imellem gør, da jeg så Baywatch (Ja, der var ikke andet

Sangstemmen var lidt Peter Cetera, Steve Winwood agtig.... Kunne også minde
lidt om ham der synger til temaet!!!

Lyder som om han synger : "Summer/Somehow - I'll find my way home..." - Det
der Summer/Somehow synges ret højt oppe.... Er ret usikker på lyrikken
derefter....

Hørte det også engang på et diskotek i en mixet version....

Well - Mere ved jeg ikke, men det nager mig bare jeg ikke ved hvem det er,
så jeg kan skaffe det. Håber der er nogen der kan hjælpe

Daniel

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 31-01-01 23:42

Således skrev "Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk> i
dk.kultur.musik Wed, 31 Jan 2001 23:32:11 +0100:

> [...]
>
>Sangstemmen var lidt Peter Cetera, Steve Winwood agtig.... Kunne også minde

Hvis det minder om temaet til Baywatch, kan det jo meget vel have
været Hasselhoff himself.

På den anden side, ligefrem at sammenligne ham med Winwood er måske at
strække den lidt...

Knud
--
"Sure, when... '- OINK FLAP OINK FLAP - Well I'll be darned!'"
-- Samantha Stein in u.m.t.f

Fra : Daniel Andersen

Dato : 31-01-01 23:50

> Hvis det minder om temaet til Baywatch, kan det jo meget vel have
> været Hasselhoff himself.
>
> På den anden side, ligefrem at sammenligne ham med Winwood er måske at
> strække den lidt...

Jep! - Lyder ikke som ham ihvertfald!!!

Fra : Flemming

Dato : 01-02-01 12:01

On Wed, 31 Jan 2001 23:32:11 +0100 "Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Sangstemmen var lidt Peter Cetera, Steve Winwood agtig.... Kunne også minde
> lidt om ham der synger til temaet!!!

Det er godt nok ikke mange oplysninger og eftersom jeg aldrig har set
særligt meget Baywatch så kender jeg ikke den sang du skriver om, men jeg
ved dog at det er David Hasselhoff der selv synger temaet 'Current of love'
til serien.

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Jürgen Bau

Dato : 02-02-01 02:45

http://www.lyrics.ch/search/checkfulltext.asp?words=I%27ll+find+my+way+home&
phrase=1&title=

mvh /Jørgen Bo Jensen

Daniel Andersen <bluwduch@wanadoo.dk> wrote in article
<7m0e6.18812$fa3.974223@news010.worldonline.dk>...

Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 02-02-01 10:34

"Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
Det
> der Summer/Somehow synges ret højt oppe.... Er ret usikker på lyrikken

Jeg har et bud:
Australske Daryl Braithwaite med nummeret "One Summer" indspillet i 1988??

Tjek http://www.daryl-braithwaite.com/, hvor du bl.a. kan klikke på "Audio"
og høre et lydklip af nummeret... (har dog ikke prøvet det selv!)

Hilsen Lars
ls@cadstudio.dk

Og her er teksten i øvrigt:

One Summer
(Daryl Braithwaite)

Started out last night
I was thinking of days gone by
Of the times I've had
And the things that I've left behind

Some change some die
Still we manage to survive
It's knowing when and what to do
It's up to you
Don't know what's going on
I can't wait 'til

One summer I'll find a way
One summer will always remain
One summer remember the way

Hauled down - turned around - find myself
Facing the wall I think back
To school it's all the same
Slightly different rules
Outside on your own
Watch yourself 'cause you're all alone
I know what's going on I can't wait 'til

One summer I'll find a way
One summer will always remain
One summer remember the way
One summer never the same

I think back not far driving down
The beach in my car
Another place same time
Icky runs along a fineline
Down there no chance he's trapped
In a different romance
He's life a fait compli
He never did see

Fra : Daniel Andersen

Dato : 02-02-01 14:13

> [...]
"Audio"
> og høre et lydklip af nummeret... (har dog ikke prøvet det selv!)

Det var det )))... Så kan jeg sove igen....

Thanks A Lot....

Daniel

Fra : N/A

Dato : 11-02-01 21:25

Fra : Rick Madsen

Dato : 11-02-01 21:25

jesper & lene skrev:

> der findes en sang med Jon Anderson (forsanger i yes)
> der hedder "I´ll find my way home" på cd´n :the friends of mr cairo

Det lyder langt mere som om,der kunne være tale om Blind Faith med Steve
Winwood på sang,sammen med Eric Clapton,Ginger Baker og Rick Grech.
I så fald hedder den 'Can't Find My Way Home' og findes på Blind Faiths
eneste plade fra 1969.

   Come down off your throne
   and leave your body alone
   Somebody must change
   you are the reason
   I've been waiting so long
   Somebody holds the key
   well I'm near the end and I just ain't got the time
   well I'm wasted and I can't find my way home

   Come down on your own
   and leave your money at home
   somebody must change
   you are the reason
   I've been waiting all these years
   somebody holds the key
   I'm near the end and I just ain't got the time
   oh and I'm wasted and I can't find my way home
   but I can't find my way home
   but I can't find my way home
   but I can't find my way home
   but I can't find my way home
   still can't find my way home
   and I ain't done nothing wrong
   but I can't find my way home

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Hanne Madsen

Dato : 17-02-01 23:02

Jeg synes nu det lyder mere i retning af "I'll find my way home" med Jon &
Vangelis

Hanne madsen
VLR Classic