Jedi Knight 2 ????
Fra : Lundberg

Dato : 06-04-02 11:35

Der er åbenbart nogle herinde der har fået fat på Jedi Knight 2.
Det har jeg i hvert fald ikke, så mit spørgsmål er bare: hvor har i købt
spillet? Er det overhovedet kommet på det danske marked?

A. Lundberg

Fra : Herold³

Dato : 06-04-02 12:06

> Der er åbenbart nogle herinde der har fået fat på Jedi Knight 2.
> Det har jeg i hvert fald ikke, så mit spørgsmål er bare: hvor har i købt
> spillet? Er det overhovedet kommet på det danske marked?

Betafon har den blandt andet til 399,- men den officielle udgivelsesdato fra
PAN Vision er den 5. april, så den burde kunne findes billigere andetsteds.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-04-02 13:07

>Betafon har den blandt andet til 399,- men den officielle udgivelsesdato fra
>PAN Vision er den 5. april, så den burde kunne findes billigere andetsteds.

Jeg tjekkede hos den lokale Fona-biks i går - uden held. Deres
"spil-kyndige" mand havde dog hørt om det, men kunne intet sige med
hensyn til hvornår det skulle komme. Ufatteligt. Gad ikke tjekke i dag
igen... (hvor de sikkert har fået 1 zillion eksemplarer af det).

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Lundberg

Dato : 07-04-02 18:09

Jeg var også ude d.6 i Fona og andre større butikker, men de havde den
selvfølgelig ikke. Det er da bare for irriterende at de aldrig kan levere
varen til tiden, først sagde de 28/3 og nu 5/4 som åbenbart hellere ikke
holdt. Hvis de ikke kan finde ud af at komme med en korrekt dato, så giver
jeg sku hellere ikke købe lortet.
Nå, men tak for hjælpen alligevel...

Mvh. Anders Lundberg

Fra : -=Madsen=-