MS Windows
briani 27239
Blå skærm win 2000
Fra : Kim Larsen

Dato : 06-04-02 11:08

Hej

Det startede med: IRQL-NOT LESS OR EQUAL hvor atapi.sys og bootvid.dll, på
skift var nævnt, så tog jeg alt ud af maskinen, kom det gamle grafikkort,
den gamle processor, den gamle harddisk, og noget andet ram jeg havde
liggende i.
Så kørte det bare, troede jeg, nu dukkede der en meddelelse op med, at der
var forsøgt at skrive til noget hukommelse der var skrivebeskyttet, og
meddelelsen IRQL-NOT LESS OR EQUAL er også dukket op igen. Hvad sker der, og
hvad kan jeg gøre (har prøvet at ændre i BIOS, hjalp ikke, og jeg kørte
selvfølgelig styresystemet ind på den gamle harddisk på ny).

På forhånd tak

Kim Larsen

Fra : Allan Ryder

Dato : 07-04-02 17:25

Hej
Prøv at sætte BIOS til default og deaktivere USB i biosen
Allan