Midt on Natten
Fra : Mørch

Dato : 06-04-02 10:53

Hej med jer.....
Jeg var til Kim Larsen koncert igår...Det var helt i top. Næsten alle sange
fra hans nye blev spillet. MEN.....han spillede et nummer som jeg ikke aner
hvad hedder. Kim Himself snakkede om at det var intronummeret til filmen
Midt Om Natten, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde den på pladen af
samme navn. Nogen hjælp?

På forhånd tak.

_Moerch

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-04-02 12:09

"Mørch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Midt Om Natten, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde den på pladen

er det ikke "tik tak"? eg husker i al fald at det var intronummeret ...
noget med "Tiden går og går og klokken slår og slå ... venner det blev vi -
lovede hinanden troskab - til evig tid, til evig tid .... tik tik ..."
ras

Fra : Mads Breddam

Dato : 06-04-02 13:48

> "Tik Tak".

..... er jeg også ret sikker på at det er. Har også for kort tid siden været
til koncert med Larsen, - fed koncert, der talte han også om det nummer som
intro til Midt om Natten. Midt om Natten måtte da i øvrigt gerne udkomme på
DVD snart.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Mørch

Dato : 06-04-02 13:53

Det er jo den...Tak skal i have :)

Mvh
_Moerch

Fra : O.T

Dato : 06-04-02 15:14

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vi -
> lovede hinanden troskab - til evig tid, til evig tid .... tik tik ..."

Sv:
> Et af de mere interesante numre på den plade/soundtrack,efter min mening.
Den er tidløs.
Jeg troede først at sangen handlede om Gasolin'-tiden(?)