Hjælp Til Asus P4S333 !!!
Fra : mc

Dato : 06-04-02 09:04

Hjææææææælp.........

Har købt dette bundkort, men mangler den medfølgende CD fra Asus. Win Xp og
min Pc skodder for vildt, selv min gamle P3 1000 kørte bedre... jeg kører
pt. P4 1,6@1,9 Ghz og det er ikke pga at pc er clocket, den kører også
dårligt ved 1,6 Ghz.

Er der en venlig sjæl der kan brænde en kopi til mig af setup cd´en, jeg
betaler naturligvis gerne for den... )

Mvh
Mc

Denne mail er scannet med Norton AntiVirus 2002, ved afsendelse.

Fra : [007] Mogens

Dato : 06-04-02 09:28

"mc" <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> wrote in message
> [...]
> dårligt ved 1,6 Ghz.
>
> Er der en venlig sjæl der kan brænde en kopi til mig af setup cd´en, jeg

Den kan næsten ikke svare sig. Det eneste du behøver er en AGP driver som
findes her: www.sis.com/support/driver/index.htm

Og vælg den til SIS 645

Mogens

Fra : Leony

Dato : 06-04-02 13:48

"mc" <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> skrev i en meddelelse

> Har købt dette bundkort, men mangler den medfølgende CD fra Asus.

Henvend dig til forhandleren hvis du har købt mobo fra nyt.
Der ligger ikke noget på den cd som du ikke kan hente fra Asus' hjemmeside.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : mc

Dato : 06-04-02 15:09

Tak... Håber det hjælper !!

Fra : Sid

Dato : 06-04-02 20:54

> Er der en venlig sjæl der kan brænde en kopi til mig af setup cd´en, jeg
> betaler naturligvis gerne for den... )

Hvis du vil hente den på amager, så brænder jeg gerne en til dig...

Sid