MS Windows
briani 27239
afspille musik cd under Windows
Fra : Karsten

Dato : 06-04-02 07:52

Kan det lade sig gøre at installere en cd-afspiller under Windows Me, jeg
tænker på noget i stil af den som følger med Windows 98 Plus pack eller
Windows 2000.

Og sætte den op, sådan at den vil komme til at virke under Me, hvis ja.
Hvordan gør jeg det så nemest, for jeg er godt nok træt af programmet
"Windows Media Player".

Hvis nej, så er jeg nød til at starte forfra, og enten installere Windows 98
eller 2000, og det er jeg ikke meget for, for sådan som Me køre i
øjeblikket, vil jeg være ked af at fjerne den. ;-(

Fra : Ole

Dato : 06-04-02 12:30

Det kan nok ikke vare længe, før du bander lige så meget over ME, som
størstedelen af brugerne har gjort det, for det tager ikke ret lang tid,
inden den bliver hamrende ustabil, og har man bare lidt fornuftigt meget RAM
i maskinen chrasher svinet konstant.
Hvis du gerne vil beholde den, så installer Winamp, og sæt den til primær
audio-spiller.

mvh. Ole (2000 bruger, og ganske glad for det)

Fra : Gevaldi

Dato : 06-04-02 14:02

"Ole" <ole_ryo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3caedd08$0$718$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> audio-spiller.
>
> mvh. Ole (2000 bruger, og ganske glad for det)

Du ved da ikke hvad du taler om.
Nu har jeg kørt et år med Windows ME
installeret på 4 maskiner uden crash
og blå skærme....Bare lige for at dine
udtalelser ikke skal stå uimodsagt.

/Gevaldi

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 06-04-02 20:16

Hallooooo........WinME sucks....du kan ikke køre en seriøs Media.applikation
på den, uden atden crasher....ME er en stor FEJL på samme måde som 95 var
det. Overhovedet ikke testet....de skulle jo bare ha' en Millineum Edition
at udgive.....så FUCK DET og installer 98 igen (kører 1000 gange bedre) og
hvis dine spec. holder til det, så kør XP

God fornøjelse....Hilsen Jacob

Fra : Gevaldi

Dato : 06-04-02 20:54

"Jacob Mjelde" <jacobmjelde@b2mail.dk> skrev i en meddelelse news:a8nhh0$d39$1@sunsite.dk...
> [...]
> at udgive.....så FUCK DET og installer 98 igen (kører 1000 gange bedre) og
> hvis dine spec. holder til det, så kør XP

Når du nu er så klog, kan du
så ikke også lige læse dette: