Peter Bellis Talisman ?
Fra : Highlander

Dato : 06-04-02 07:57

Er der nogen der kan de orginale kunsterner og titler på nummerne fra denne
CD ... ?

mange af den kan jeg "høre" jeg kender - men jeg kan ikke genkende dem og
mit musik kendskab rækker ikke til at genkende nummerne udfra de tekst
forfattere som fremgår på coveret ...
det drejer sig stort set om alle nummerene

Highlander

Fra : Troels

Dato : 07-04-02 14:47

> Er der nogen der kan de orginale kunsterner og titler på nummerne fra
denne
> CD ... ?

Nummeret "I stjernes sted" er skrevet af Kasper Eistrup fra Kashmir. Sangen
har oprindeligt heddet " I bang my head against the wall", men den er ikke
på noget Kashmiralbum, så den kan nok ikke kategoriseres som let opdrivelig.

/Troels

Fra : Frederik Mathiasen N~

Dato : 11-04-02 08:31

> Er der nogen der kan de orginale kunsterner og titler på nummerne fra
denne
> CD ... ?

ude af fokus: Out of focus, Rolling stones

Er hvad jeg lige kan huske fra denne plade, men jeg har
den desværre ikke selv :(
/Frederik