Kode mangler !?!
Fra : Daddy

Dato : 06-04-02 02:15

Hej NG !

Jeg skal bruge en "knap" på en hjemmeside, med en funktion der gør, at man
kan finde et billede på sin computer og sende med en formmail som jeg har
lavet i forvejen !

En venlig sjæl der kan hjælpe mig ??

Daddy
ICQ#143979950

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-04-02 08:03

"Daddy" <daddydenmark@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kan finde et billede på sin computer og sende med en formmail som jeg har

<form action="action.htm" method="post">
<input type="File">
</form>

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Daddy

Dato : 06-04-02 08:16

Tak for svaret, men det virker desværre ikke. Selve feltet kommer frem, men
bliver IKKE sendt sammen med resten af formmailen ?!?

/Thomas.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-02 12:41

Sat, 6 Apr 2002 09:15:54 +0200, skrev "Daddy"
<daddydenmark@hotmail.com>:

>Tak for svaret, men det virker desværre ikke. Selve feltet kommer frem, men
>bliver IKKE sendt sammen med resten af formmailen ?

Du kan kun bruge det i forbindelse med noget serverside, cgi, php
eller asp f.eks., så alt efter, hvad du har mulighed for, spørg i
en af webdesign.serverside.*-grupperne.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : find clausen

Dato : 06-04-02 15:32

On Sat, 6 Apr 2002 09:15:54 +0200, "Daddy" <daddydenmark@hotmail.com>
wrote:

> Tak for svaret, men det virker desværre ikke. Selve feltet kommer frem, men
> bliver IKKE sendt sammen med resten af formmailen ?!?

SVJH : virker kun i NS ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/