Hvilken ven?
Fra : Michael Lund

Dato : 05-04-02 23:46

I binærgruppen ligger et udklip hvor jeg har svært ved at tyde fornavnet på
den "friend ?? Jensen der er nævnt ved stjernen.

Mvh.
Michael Lund

Fra : Jens M. Jensen

Dato : 06-04-02 00:21

Hej Michael,

vi har tygget lidt på det, og mener, at der står Miss Jensen. Sammenlign
evt. med det store M i Maplewood.

mvh. Jens

Michael Lund <miclu@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cae2947$0$11922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Annelise Christensen

Dato : 06-04-02 00:31

Hej Michael.

Jeg tror ikke det er et fornavn. Det ser ud som om der står "Miss" Jensen.

Håber det er til hjælp.

Hilsen
annelise

Fra : Claus Sørensen

Dato : 06-04-02 01:13

Sådan som jeg læser "fornavnet" både i almindelig og forstørret udgave af
din gengivels ei binær-gruppen står der Miss Jensen, altså frøken Jensen.

mvh
C. Sørensen

Fra : Michael Lund

Dato : 06-04-02 09:27

Hej Claus og Annelise

Selvfølgelig - Hvor har I ret!

Sjovt som man kan se sig blind først på natten.

Tak skal I ha'

Mvh.
Michael Lund