Megadeth opløst ;-(
Fra : zcully

Dato : 06-04-02 00:06

Læste lige den sørgelige meddeldelse på BTs side....
Dave Mustaine har åbenbart fået en skade i højre arm så han fysisk ikke kan
spille guitar mere. Der står at det er siden ulykken i januar?? Er der nogen
der ved hvad der skete? Jeg har ikke hørt om nogen ulykke.....

Farvel til et STORT rock/metal band. Hulk snøft........
Tror jeg vil ud og have deres nye livealbum som farvel.

/Zcully

P.s.: Læs artiklen her: http://www.bt.dk/Rampelys.pl?c=left&aid=94752

Fra : Andrew

Dato : 06-04-02 00:33

Det var til en koncert på Anholt hvor der var en tilskuer der kastede et
flüte på hans arm, og siden har den ikke været den samme.

Mvh Anders

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 06-04-02 00:55

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Det var til en koncert på Anholt hvor der var en tilskuer der kastede et
> flüte på hans arm, og siden har den ikke været den samme.

*LOL*

/Morten

Fra : Rhythm

Dato : 06-04-02 07:10

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det var til en koncert på Anholt hvor der var en tilskuer der kastede et
> flüte på hans arm, og siden har den ikke været den samme.
>
> Mvh Anders

Det må s.. have været noget af et flüte

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-04-02 20:23

On Sat, 6 Apr 2002 08:09:40 +0200, "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk>
wrote:

>Det må s.. have været noget af et flüte

Rygtet vil vide, at det var Steen Bostrup flûtes'ene.

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 08-04-02 15:48

On Sat, 06 Apr 2002 21:22:49 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Rygtet vil vide, at det var Steen Bostrup flûtes'ene.

Nej, det var faktisk et 60m langt ét.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Mørch

Dato : 06-04-02 10:56

hmm. Seriøst svar!

_Moerch

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 06-04-02 10:00

The weakest link "zcully" <zcully@hotmail.com>, dared to write this
anyway:

> [...]
>
>Farvel til et STORT rock/metal band. Hulk snøft........
>Tror jeg vil ud og have deres nye livealbum som farvel.

Tjaaaa. Siden Countdown to extinction har de alligevel ikke rigtigt
være oppe og ringe. Jeg vil nærmest betegne nogle af efterfølgerne som
pinlige.

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-04-02 09:37

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Farvel til et STORT rock/metal band. Hulk snøft........
> Tror jeg vil ud og have deres nye livealbum som farvel.

IMØ havde de deres storhedstid omkring Countdown og Youthanasia. Det tidlige
fængede mig aldrig rigtigt, og det sene var vel nærmest noget bras.

/Nikolaj