MS Windows
briani 27239
Folder til updates?
Fra : rea721

Dato : 05-04-02 23:57

Hej
Jeg har lige dåååmet mig Har lige downloadet en sikkerheds-update via
windows automatiske update funktion. Efter afhentningen kan man vælge at
instalere eller få en påmindelse senerer, og jeg torsk lukkede jo bare
vinduet som normalt og kan nu ikke finde updaten.
I hvilken folder bliver de lagt? Og er der en smart måde man kan finde dem
på en anden gang?

Rea
--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 06-04-02 00:07

"rea721" <rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
skrev i en meddelelse
> [...]
> vinduet som normalt og kan nu ikke finde updaten.
> I hvilken folder bliver de lagt? Og er der en smart måde man kan finde dem

Hvis det er XP, går du ind i Windows Update igen. Der kan du finde en
installationsoversigt, hvor du kan se hvor det ligger. Den ligger under
Andre Indstillinger. Du skal muligvis først personalisere Update (eller
lignende) før den dukker frem.
Jeg har lige prøvet at se hvad det hed, men får en ASP-fejl, så jeg kan ikke
lige se det

Håber det kan hjælpe

Vh
Peter

Fra : rea721

Dato : 06-04-02 00:15

"Peter Hindsgaul" <hindsgaul@tdcspaceremove.dk> skrev

> Jeg har lige prøvet at se hvad det hed, men får en ASP-fejl, så jeg kan
ikke
> lige se det

Ok..Ja jeg får samme fejl...så det må vente til senere...På forhånd tak :)

Rea