Longshine Router
Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 05-04-02 22:18

Hej alle.

Jeg har en Longshine Firewall router, og kunne godt tænke mig at lave en
ftp-server.
Det sørger routeren dog for at jeg ikke kan. Så jeg skal på en eller anden
måde finde
ud af hvordan routeren ikke blokerer for alle.
Hvordan åbner man for alle porte på routeren? (Hvis det er det der er
problemet?)

På forhånd tak
Ole (Spooky20@adslhome.dk)

Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-04-02 13:21

Ole Mikkelsen skrev:

> [...]
> ud af hvordan routeren ikke blokerer for alle.
> Hvordan åbner man for alle porte på routeren? (Hvis det er det der er

Du kan skrive til mig hvis du vil have hjælp. da jeg også bruger denne.
køre helt OK
--
Mvh.
Bent Nielsen