"[88xx]me" <real@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
news:2ynr8.8316$567.482038@news000.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt en T65 brugt. Den er fra d. 23, ca.
>
> 1:
> Den er købt hos elgiganten (kan ses på kvitering). Vil der være nogle
> problemer med at jeg bruger denne kvit. når det ikke er mig som har købt
> den?
Ingen problemer, garantien/reklamationsretten følger produktet - ikke
ejermanden.
> 2.
> Jeg kan konstatere at den har brumme fejlen. Den er rimelig voldsom når
jeg
> har den oppe ved øret, også når skærm ikke er tænt. Kan jeg få det fikset
på
> garantien? Og hvordan fikser de det?
Ja - du får det fikset på garantien. De bruger et specielt lille
reparationssæt som de får fra Ericsson.
> 3.
> Hvad forklare jeg sælgerne når jeg vil have den byttet. Hvad skal jeg sige
> til dem?
> /mig: Øhhhh den brummer...
>
> /Sølger: Det kan jeg ikke høre...
>
> /mig: jo hør....
>
> /sælger: det kan jeg ikke gøre noget ved... LOL
>
> Er de venlige når jeg kommer med dette problem? Hved de hvad det er jeg
> mener hvis jeg siger: Den brummer. Gør de så noget med det samme. Lidt
noget
> møj hvis ikke, for jeg bord i Viborg og den nærmste Elgigant jeg kender er
i
> Randers...Sener de den til mig eller hvad?
Du skal slet ikke bytte den, det hjælper ikke en brik, eftersom de 99% af
telefonerne i øjeblikket har brummefejlen.
Du tager kontakt f.eks. til Teleservice (
www.teleservice.dk) og aftaler med
dem at du kommer hen til en af deres afdelinger eller sender den.
Så laver de telefonen, opgraderer til nyeste software, og sender den retur
til dig - uden beregning.
Jeg fik det gjort i morges, og fejlen er FULDSTÆNDIG væk!!! De var hurtige
(det tog 25 min.), professionelle og venlige. Det kan godt være det lyder
som en reklame for dem, men det var sgu rart at få fikset teleonen, når nu
Ericsson ikke selv kan finde ud af det... Den afdeling jeg var i, bruger i
øvrigt ca. 200 rep.-sæt OM UGEN...
/Nick