t65 generalt
Fra : [88xx]me

Dato : 05-04-02 21:07

Jeg har lige købt en T65 brugt. Den er fra d. 23, ca.

1:
Den er købt hos elgiganten (kan ses på kvitering). Vil der være nogle
problemer med at jeg bruger denne kvit. når det ikke er mig som har købt
den?

2.
Jeg kan konstatere at den har brumme fejlen. Den er rimelig voldsom når jeg
har den oppe ved øret, også når skærm ikke er tænt. Kan jeg få det fikset på
garantien? Og hvordan fikser de det?

3.
Hvad forklare jeg sælgerne når jeg vil have den byttet. Hvad skal jeg sige
til dem?
/mig: Øhhhh den brummer...

/Sølger: Det kan jeg ikke høre...

/mig: jo hør....

/sælger: det kan jeg ikke gøre noget ved... LOL

Er de venlige når jeg kommer med dette problem? Hved de hvad det er jeg
mener hvis jeg siger: Den brummer. Gør de så noget med det samme. Lidt noget
møj hvis ikke, for jeg bord i Viborg og den nærmste Elgigant jeg kender er i
Randers...Sener de den til mig eller hvad?

4.
Jeg har hørt at jeg kan få byttet den til en ny uden brumme felj, er det
rigtigt?

Den lykkelige ejer af en Ericsson, for første gang. Er brudt op med Nokia
efter for høje priser... LOL ... Vil muligvis gå over til Siemens M50, når
den kommer, og dens efterfølger som skulle være med farveskærm... LOL ...

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : Nick

Dato : 05-04-02 21:21

"[88xx]me" <real@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den er købt hos elgiganten (kan ses på kvitering). Vil der være nogle
> problemer med at jeg bruger denne kvit. når det ikke er mig som har købt

Ingen problemer, garantien/reklamationsretten følger produktet - ikke
ejermanden.

> [...]
jeg
> har den oppe ved øret, også når skærm ikke er tænt. Kan jeg få det fikset

Ja - du får det fikset på garantien. De bruger et specielt lille
reparationssæt som de får fra Ericsson.

> [...]
> møj hvis ikke, for jeg bord i Viborg og den nærmste Elgigant jeg kender er
> Randers...Sener de den til mig eller hvad?

Du skal slet ikke bytte den, det hjælper ikke en brik, eftersom de 99% af
telefonerne i øjeblikket har brummefejlen.

Du tager kontakt f.eks. til Teleservice (www.teleservice.dk) og aftaler med
dem at du kommer hen til en af deres afdelinger eller sender den.
Så laver de telefonen, opgraderer til nyeste software, og sender den retur
til dig - uden beregning.
Jeg fik det gjort i morges, og fejlen er FULDSTÆNDIG væk!!! De var hurtige
(det tog 25 min.), professionelle og venlige. Det kan godt være det lyder
som en reklame for dem, men det var sgu rart at få fikset teleonen, når nu
Ericsson ikke selv kan finde ud af det... Den afdeling jeg var i, bruger i
øvrigt ca. 200 rep.-sæt OM UGEN...

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-04-02 22:07

"Nick" <nick@keller.nu> wrote in message

> Jeg fik det gjort i morges, og fejlen er FULDSTÆNDIG væk!!! De var hurtige
> (det tog 25 min.), professionelle og venlige.

Er der så heller ikke nogen brummen/summen når displayet et tændt?

Hvilken software fik du opgraderet til?

Har før fået opgraderet software på Nokia, men de kan aldrig finde ud af at
have den nyeste.. Man for en som er ~ 3 måneder gammel

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 14:17

> "Nick" <nick@keller.nu> wrote in message

> Er der så heller ikke nogen brummen/summen når displayet et tændt?

Nixen, ikke en lyd!

> Hvilken software fik du opgraderet til?

R4A
Det betyder, at den er lidt hurtigere i visse menuer, men at The Game er
forsvundet...

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 14:22

Nick wrote:

> Nixen, ikke en lyd!

Ok, nu har jeg siddet og lyttet lidt til min telefon i et stille rum... Den
summer faktisk en del, når displayet er tændt. Når lyset slukker, forsvinder
summen ikke, men dæmpes. Når displayet går helt i dvagle, er det meget svært
at høre. Men det kan faktisk godt høres.

> R4A
> Det betyder, at den er lidt hurtigere i visse menuer, men at The Game
> er forsvundet...

Ok, hvad med T9 ordbogen?

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 21:51

> [...]
svært
> at høre. Men det kan faktisk godt høres.

Den er dansk. Var det det du mente?

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:09

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> wrote in message

> Den er dansk. Var det det du mente?

Nej, om den er hurtig....

Hvis man skrive,,, kommer bogstaverne jo flere sætninger bagefter

Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 22:47

Bjarke Hansen skrev

> Hvis man skrive,,, kommer bogstaverne jo flere sætninger bagefter

Det er ikke så galt som de tidligermodeller, men nokia's orbog er dog stadig
"number one".

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : [88xx]me

Dato : 05-04-02 22:19

Nick skrev

www.teleservice.dk

mener du ikke www.tele-service.dk ?

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : [88xx]me

Dato : 05-04-02 22:20

Kan BlueTel udføre denne repation? Da det vil være nemmere...

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 10:09

Du skrev i en meddelelse news:a8l10k$27ss$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> dem at du kommer hen til en af deres afdelinger eller sender den.
> Så laver de telefonen, opgraderer til nyeste software, og sender den retur

Ved du om Elgiganten kan dette?

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 14:16

> med
>
> Ved du om Elgiganten kan dette?

Det er et supermarked for elektronikprodukter. Der er ufaglærte til meget
lav løn som ekspedienter.

Tror du selv på, at de kan lodde SMD komponenter hen over kassen...?

/Nick

Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 14:27

Er det gratis at få fikset brumme fejlen, i en anden butik. Jeg mener: Min
T65 er fra Elgiganten, hvis jeg tager i til en bluuetel (eller anden butik
med) Ericsson udannet medarbejder vil de så gøre det gratis.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail