MS Windows
briani 27239
Hvor kan jeg ikke det?
Fra : søren christensen

Dato : 05-04-02 21:14

Hvorfor kan jeg ikke bruge det numeriske tastatur under XP? Kunne under ME.
Jeg har gennemgået instillingerne for mit tastatur men har ikke funder
interresant der kunne hjælpe mig!
På forhånd tak!

Mvh Søren C

Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 05-04-02 21:20

Prøv at trykke på NumLock, eller slå "boot up NumLock" til i bios

Mikael

Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-04-02 21:21

> [...]
ME.
> Jeg har gennemgået instillingerne for mit tastatur men har ikke funder

tjae ... har du husket num lock?

Fra : Madsen

Dato : 05-04-02 21:36

søren christensen skrev:

> Hvorfor kan jeg ikke bruge det numeriske tastatur under XP?

Fra tidligere i dag i denne gruppe:

Madsen.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-04-02 23:22

> [...]
ME.
> Jeg har gennemgået instillingerne for mit tastatur men har ikke funder
a.. Tryk på startknappen og vælg kør.
b.. Skriv regedit og tryk ok.
c.. I venstre vindue finde du [HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard]
d.. I højre vindue vil du se denne nøgle "InitialKeyboardIndicators"
e.. Dobbeltklik på denne og i "value Data" skriver du 2
f.. Luk registrerings editoren.
g.. Tryk på numlock knappen så den er aktiveret. <-- Meget vigtigt
h.. Genstart Windows.

Fra : søren christensen

Dato : 06-04-02 08:24

Ups numlock var ikke aktiv. Det plejer den nu altid og være når man starter
sin computer.... Men det er åbentbart nye tider efterhånden....
Tak for svarene
Mvh Søren C