Deling af papirkurv
Fra : Frits Pedersen

Dato : 31-01-01 22:26

Hej
Er der nogen der har en god ide til, hvordan man deler sin papirkurv med
andre på et netværk?
mvh.
Frits

Fra : JK

Dato : 01-02-01 12:00

"Frits Pedersen" <frits@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en god ide til, hvordan man deler sin papirkurv med
> andre på et netværk?

- uden at være sikker.....så er jeg alligevel (næsten) sikker på, at du ikke
ka' dele din papirkurv med andre - til gengæld er jeg ved at dø af
nysgerrighed efter at høre, hvorfor i alverden man sku' ønske at dele sin
papirkurv )

/JK

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-02-01 12:12

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse

KLIP
> til gengæld er jeg ved at dø af
> nysgerrighed efter at høre, hvorfor i alverden man sku' ønske at dele sin
> papirkurv )

DITTO

Måske det er noget med miljøet

mvh
Bjørn

Fra : Søren Løbner

Dato : 01-02-01 12:42

> Måske det er noget med miljøet

**LOL**

....Digitalt Genbrug!!!

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-02-01 13:21

"Søren Løbner" <lobner@pc.dk> skrev i en meddelelse

> **LOL**
>
> ...Digitalt Genbrug!!!

Det skal du ikke grine af..........

Hr. Svend Auken er meget patentlig med slige ting og måske vil han lægge
afgift på din digitale papirkurv - Vi har ikke set enden af den sag
endnu.... ;-D

mvh
Bjørn

Fra : Paw P Larsen

Dato : 02-02-01 10:23

Bjørn Jørvad in <95bka3$61b$1@news.inet.tele.dk>:

>Hr. Svend Auken er meget patentlig med slige ting og måske vil han lægge
>afgift på din digitale papirkurv - Vi har ikke set enden af den sag
>endnu.... ;-D

Det er måske den måde, vi skal få financieret "Danmark som førende
IT-nation".

Fra : Frits Pedersen

Dato : 02-02-01 21:23

Hej
Grunden til at jeg gerne vil dele en papirkurv, er at vi har en pc som
tjener til programmering af en lasermaskine.
Når alle filer i et program er blevet skåret på maskinen,
bliver de slettet for at gøre plads til nye.
Når de ryger i papirkurven kan man se hvornår de er færdige, hvor de kommer
fra, (plade kvalitet, tykkelse) og disse inf. taber man hvis man i stedet
flytter filerne til en mappe.
Personalet på værkstedet, som skal bruge emnerne som er færdige, kan på
deres værksteds pc se at filerne er lagt i mappen for færdige emner, hvilket
betyder at de er færdige og klar til brug.
Når man lægger filerne i en mappe er det ikke muligt for personalet at se om
det er en 1mm plade eller en 15mm plade.
Hvis papirkurven kan deles, kan man nemt grupere filerne efter navn,
oprindelig placering, dato og klokkeslet for færdig prod.
Håber på hjælp!
mvh.
Frits

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-02-01 10:26

On Fri, 2 Feb 2001 21:22:46 +0100, "Frits Pedersen" <frits@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Hvis papirkurven kan deles, kan man nemt grupere filerne efter navn,
>oprindelig placering, dato og klokkeslet for færdig prod.
Hej.

Hvad med at oprette en genvej til papirkurven på skrivebordet på
serveren. Og så oprette en genvej til den på klienterne ??
Den burde kunne "ses" på alle maskiner.

mvh
Micahel Pilgaard

Fra : Throm

Dato : 03-02-01 17:04

ville det ikke værre nemmer med et lille popup vindug eller en eller anden
form for mail???

M.V.H.

Henrik